Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært medlem her så veldig lenge, bare noen få dager faktisk :) men vært en del inne på sidene her før medlemskapet.

En ting jeg har lagt merke til.

Vet ikke om det bare er jeg som syntes det, men det er en del Anonyme som virker veldig aggressive. (Kan for alt jeg vet være samme person hver gang) Trodde dette var et forum hvor man kan snakke med mennesker i samme situasjon for råd og veiledning. Ingen spørsmål er gale, og ingen svar er dumme. Vi er alle forskjellige, og vi opplever ting annerledes. Det er ikke dermed sagt at en har rett og den andre feil. Syntes at dere Anonyme som ikke har noen råd og komme med, gode som dårlige, kan slutte å svare på innlegg bare for å "rakke" ned på andre. Vær voksne og stå for det dere mener, ikke bruk Anonym nicket å gjemme dere bak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok en del av det her og på DB. Hva kan man gjøre...? I hvertfall ikke være en av dem ;-) Man må jo kunne stå for sine meninger og ytringer...

Men, det er en del merkelige folk der ute som ikke har noe bedre å gjøre. Ikke bry deg om dem!

Velkommen inn hit :-)

Skrevet

Helt enig med deg!

Så på profilen din at du bor i Akershus, det gjør jeg også! Men Akershus er stort da, så ikke sikkert vi bor så nære.

Skrevet

Bor på Romerike vi. Tror det heter det her. Hehe, har ikke bodd her så lenge :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...