Gå til innhold

Å farge øyenvippene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sånn smått begynt med å forberede kroppen min på den store dagen. Jeg sitter ute i sola hele tiden for å få en natrlig brunfarge(tenkte først spraybruning, men tror jeg dropper det nå). Jeg har vokset øyebryn og farget de, og nå lurer jeg på om jeg skal farge vippene også....Men...hvordan er det å bruke maskara på vipper som er farget? Går det bra eller vil maskarane klumpe seg,,,?

Noen med erfaring?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...ja, det var ikke meningen den skulle komme to ganger da. Men men shit au:)

Skrevet

Prøvde å farge mine en gang,synes egentlig det var bortkasta,siden jeg alltid bruker maskara uansett. Ikke så jeg mye forskjell heller,men jeg er ganske mørk fra før av. Er ingen problem å sminke seg etter å ha farga vippene.

Skrevet

Jeg har farget vippene et par ganger, men egentli kommet til at det er ganske unødvendig. Til meg fordi jeg synes resultatet ble så dåli, vistes jo nesten ikke at de var farget (spesielt ikke på undervippene). Det ble liksom til at jeg hadde på mascara allikevel. Det er ikke noe problem å sminke oppå nei

Skrevet

Kan jeg få høre hvordan musikken i bryllupet ditt ble når du er gift? Da hadde du vært en engel... Er så spent på det, for de var jo mye billigere enn de jeg tenkte å ha (selv om de øker prisen til 4500 neste år).

Skrevet

Ok, kanskje jeg skal droppe det da. Jeg er i utgangspunktet både lys på vipper og bryn og går aldri ute uten sminke. Jeg føler meg rett og slett ikke vel uten.

frøken bollerund:

Du skal få beskjed ang musikken. Jeg har hatt god kommunikasjon med de hele veien, så jeg håper det blir bra. Men jeg håper du vil minne meg på det igjen:)

Når gifter du deg...og hvor?

Skrevet

Jeg skal farve vipper og bryn, skal gå uten sminke dagen etterpå, er greit å freshe seg litt opp der, syntes jeg :)

Føler meg mere vel med farvet vipper, enn uten, hvis e skal gå uten sminke. Men e gjør det selv stort sett hele tiden også, men til den store dagen, så skal e gjøre det selv :)

Skrevet

Dubbe!

Farger du de selv? Jeg tenkte å dra på en hudsalong å gjøre det...Kanskje det er like greit å gjøre det selv???Hm...må tenke litt på det.

Skrevet

Jeg anbefaler at du går til hudpleiesalong og får farget vippene dine der. Jeg er selv makeupartist og farger vipper og bryn både på meg selv og noen av venninnene mine, og det er mye lettere å gjøre det på andre enn seg selv! Hudpleieren kan komme helt inntil røttene, slik at du får farge der også - det er litt krunglete å få til selv.

De som ikke har merket noen særlig forskjell etter å ha farget vippene, har sikkert naturlig mørke vipper selv. Jeg derimot, har lyse vipper fra naturens side, og merker STOR forskjell :-) Men selvfølgelig, vippene blir ikke tykkere, kun mørkere, så jeg bruker maskara til daglig allikevel, for å få dem til å se lenger og tykkere ut.

Skrevet

Jepp, no problem, kommer nok ikke riktig inn til røttene, så det skal jeg få gjort hos hudpleien. Men ellers, så gjør jeg det selv :)

Skrevet

Jeg har lange mørke vipper, men som desverre blir "tatt av solen ytterst", så på meg funker det bra. Gjør det hos frisør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...