Gå til innhold

liten spørreundersøkelse... c",)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke andre sider pleier dere å være inne på?

Og bruker dere alltid nick?

 

Jeg besøker

Modne foreldre (selvsagt!)

Skravlesiden

Kranglesiden(Bruker ikke nick....c",)

Barneoppdragelse

Besteforeldre

Mine, dine og våre barn(bare for å lese, syns mange sliter fælt med dette)

Parforhold

 

Bruker stort sett alltid nick, men det hender jeg lar være. Prøver å oppføre meg ordentlig likevel! c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker alltid nick:)

Utenom denne siden er jeg innom:

Skravlesiden

Mine,dine og våre.

Klubbsiden.

Skrevet

Mine preferanser er nok styrt av at dette er mitt første barn, så jeg er/ var inne på

 

småtroll 0-1 år

ammedebatten (den første tiden)

 

Selv om det har vært ønske om å bannlyse anonym-knappen bruker jeg den når jeg er inne på småtroll-siden, men aldri her!

 

Klubbsidene har jeg ikke sett før...litt treg...

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Modne foreldre (selvsagt!)

Skravlesiden

Kranglesiden(Bruker ikke nick jeg heller, hvertfall ikke alltid)

 

pratekompaniet.com

vitytes.org

 

Skrevet

hei =0)

 

er innom

 

modne foreldre...

skravlesiden

småtroll 0-1 år

hemmelig venn (ja,jeg trengte en....=)

 

så har jeg innimellom lest litt på

flaskesiden

kranglesiden

besteforeldre

 

bruker bestandig nicket.for jeg står for det jeg mener,men har hittill ikke skrevet noe surt eller ekkelt til noen.er ikke slik jeg =0)

men mange ganger blir jeg temmelig irritert på slike "bedrevitende" ang mme og sånne ting...men holder meg unna,hehe..

Skrevet

Det hender at jeg en sjelden gang stikker innom andre sider... Men jeg er stort sett bare her jeg.

Skrevet

jeg bruker alltid nick, også er jeg bare her... nei jeg er på skravle også hvis det ikke er noen her, og jeg vil snakke.... men der er det ingen som vil snakke med meg så da må jeg vel vaske klær eller no da når det ikke er noen her.... eller hva med oppgaven, den skla jo leveres om ei uke.... hahahahhahahahahhaha herre min hatt må visst få ut fingern!

 

men jeg er altså her, med nick!

Skrevet

Jeg er litt overalt jeg. Både med og uten nick. Jeg er ikke helt komfortabel med å fortelle "alt" om meg selv og mitt liv på nett. Så jeg er anonym ganske ofte, pluss at jeg har byttet nick noen ganger. Jeg er kanskje blitt paranoid? :o)

Skrevet

Jeg har vært nokså aktiv på Mine, dine, våre. Har vært opptatt av å fortelle at det faktisk går an å få det til. Har tatt en pause derfra etter at jeg visst provoserte noen veldig med å se etter nyanser. Ellers modne foreldre og bryllupsdebatten frem til for en måned siden.

Skrevet

neei, ikke paranoid, bare lur! det er fint. jeg er naiv.... :-)

Skrevet

neei, ikke paranoid, bare lur! det er fint. jeg er naiv.... :-)

Skrevet

Modne foreldre

Skravleiden

Småtroll 0-1

Småtroll 2-3

Barnemitt 3-5

Barnoppdragelse

Parforhold

Søvndebatten

 

Skriver ibland med nick o ibland med anonym

Skrevet

Jeg er stort sett her, men også innom skravlesiden. Bruker alltid nick (når jeg ikke skal tulle med tonetrollet her inne da ;-)) Men hun vet jo alltid at det er meg......hihi...

 

Hender at jeg stikker innom småtroll 0-1 og barnevogndebatten, men sjelden noen av de andre.

Skrevet

Men da vet vi jo at det er du som er Anonym her inne på Modne, da! c",)

Skrevet

Jeg er bare innom her for å skravle. Får litt vondt i øynene av skjermen synes jeg. Liker egentlig ikke tv heller så godt..hvis det blir mye av det.

Skrevet

Jeg er stort sett bare her jeg...

 

har lest litt på skravle, men aldri skrevet

har vært inne på mine. dine, våre, og skrevet en gang

og stilt et spørsmål inne på ammedabatten, som jeg fikk svar på

 

Jeg bruker bestandig nick

Skrevet

Å neida Reveenka, det er ikke meg det;-) Kun på tonetroll sine innlegg.....hihi det er hun som har lært meg det også:-)

 

Skrevet

-er mest her inne, men ellers litt på:

småtroll -endel interessant der

ammedebatten- mykje god informasjon om en lurer på noke

hemmelig venn- må huske å sende pakke......

english forum- knøttet har engelsk pappa

navnedebatten- mange interresante og spesiele navnevalg som

blir diskutert.

 

- Bruker nesten alltid nick, har vore anonym et par ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...