Gå til innhold

Brudemarsj fra Garmo


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har hørt denne brudemarsjen på kirkeorgel. Jeg har falt så veldig for den, men har bare hørt den med trompet og orgel sammen.Har snakket med organisten og han hadde ikke spilt den før, men har fått tak i noter og har begynt å øve. Nå har jeg blitt usikker på om den blir kjedelig uten trompet.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du ikke hørt den på forhånd da?Høre på når organisten øver feks?

Og evt ha en annen i bakhånd?

Skrevet

Jo, det er nok en mulighet. Det er bare det at organisten er vikar og bor ikke her som kirken er. Han er ikke så ofte her og øver... Får prøve å avtale tid med han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...