Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan kjøpes i vanlige dagligvarebutikker.

Skrevet

Se oversikt på www.libero.no (andre produkter). Badebleier finnes også på apotek.

Skrevet

Har vært på Meny, Kiwi og Rimi uten å finne badebleier. Noen som vet hvilke butikker i bærum som har det?

Skrevet

Badebleier er ikke annet enn engangs-badebukser. Og hva skal man med det? Om man er i stand til å vaske en badebukse dersom det kommer en bærsj.

Skrevet

hei !

Sats ikke på badebleier om kjøpes i matvarebutikkene. De er som det står et annet sted, engangsbleier og oppleves etter min erfaring som tunge og ekle for barnet. Kjøpe en badebleie til bruk på babysvømming= tette eller en ordentlig tett badebukse og bruk dette. Mye bedre for barnet !

Skrevet

på Sparkjøp får man kjøpt "brille-truser" (3 i en pkt til en billig penge ca 30 kr) De ble vi anbefalt å bruke på babysvømmmingen. De holder på bæsjen fordi de er tett rundt beina. Tisset kommet ut, men det gjør det også på badebleiene.

Har aldri tatt en bæsj i disse brilletrusene, så har ingen erfaring der. Men jeg har tatt bæsj i badebleiene og det var vått og grisete .... Hvis det er like grisete i brilletrusene så tror jeg at jeg hadde hevet den... Men som sagt ingen erfaring m det. Tror også bæsjet liksom lå å "fløt" i badebleien fordi den samlet til seg så mye vann som ble liggene inne i bleien. Heldigvis bæsjet datteren min på land da hun hadde badebleien på. Tror hun kjenet at den kom, for hun skulle absolutt opp på land.

Dette er mine erfaringer:-) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...