Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Jeg og jenta mi på ett år har veldig lyst å reise på ferie til et varmt og deilig sted i høst! Gjerne et sted hvor de har barnepass for så små barn (vet de har det i Thailand, men kanskje andre plasser også?) Jeg har hatt et strevsomt år, og kunne tenkt meg en ferie med litt avslappning. Pappaen jobber og har ikke tid å være med oss, derfor tenkte jeg å høre om det er noen av dere som kanskje er i en lignende situasjon og har lyst å være med? Vi trenger jo ikke være sammen hele tiden, men det er jo hyggelig å f.eks. kunne spise ilag, eventuelt andre ting og? Det kan man jo bli enig om, avhengig av ønsker. Jeg er 30, bor nordpå og jobber i helsevesenet. Er sosial/utadvendt og vanligvis i godt humør! Men er også veldig glad i å gå litt for meg selv, lese o.l. Lillejenta smiler nesten hele dagen lang (en skikkelig solstråle!) og er veldig aktiv og sosial, glad i andre barn. Er fleksibel på feriested (men heller noe billig enn dyrt). Ta kontakt, vi kan jo maile litt frem og tilbake og bli kjent før vi bestemmer oss for å dra. Tror det går ann å sende private meldinger her..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå