Gå til innhold

Redd for å være alene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 19 år og det har for ikke leng siden blitt slutt mellom meg og typen. Vi har en liten nydelig prinsesse sammen som er 2 mnd. Jeg er veldig ung, men har som regel altid vært vant til ha en kjæreste, og nå spesielt kjenner jeg at d er litt ensomt iblant. Siden jeg er vant med å alltid ha en der, er jeg livredd for å være alene. Jeg føler aldri at jeg kommer til å finne meg en annen.. Å jeg vet d er så lett å bli så redd, at jeg lett kan gå tilbake til eksen å bare innbile meg at ting ordner seg, når jeg VET at d ikke fungerer. Jeg klarer fint å ta meg av jenta mi alene om dagene osv, men det er bare det at jeg selv kjenner at jeg trenger en.. jeg føler meg nesten desperat hehe, men jeg vet at jeg antageligvis må bruke tiden til hjelp, å kanskje jeg vil bare ha godt av å være litt alene.. I tillegg er jeg så redd for den dagen jeg hører at typen min har funnet en annen osv.. jeg er så redd for alt.. er d andre som forstår hva jeg mener?!

kan ikke NOEN bare være så snill å si at jeg kommer til å finne meg en mann en gang, en som faktisk fortjener meg..hehe..nå ser d bare skikkelig mørkt ut..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære lille dæ, æ e alenemor til 2 og har funne mæ ny type....Og min minste e snart 4 mnd (han va 2 mnd da typen kom inn i bildet) Så d går an ser du:) Det første du må gjøre e å riste av dæ d der at du e avhengig av nån, for d e du ikke. (innbill dæ sjøl om at du ik treng andre enn dæ sjøl) Æ bruke å tenke at d e slitsomt i nån år, og når åran har gått så e man mye bedre rusta enn andre. Og da føle æ mæ mye bedre. Men klart æ skjønne at man e redd for å være alene når man en førstegangsmor og litt usikker på alt egentlig.. d går nok bra skal du se:)

Skrevet

Dette klarer du! Du er ikke avhengig av noen mann for å klare deg, du har tulla di, og dere to skal klare dette sammen.

Når jenta evt. er hos pappa, så prøv å slapp av så godt du klarer. Finn på noe kjekt sammen med venner :) Drikk litt vin og kos deg!

Du finner deg ganrantert en ny mann. Gjerne ikke i dag eller i morgen, men han kommer, det vet jeg :)

Du er da ikke den eneste her som er alene med et lite barn, og noen av oss er også så heldige å ha en som man er glad i...

Prøv å ikke stress og tenk så mye på det.

Dette klarer DU fint! :)

Skrevet

takk for støtten jenter!!:)

kjenner jeg trenger d!

hovedinnegger

Skrevet

Hei vennen!

Jeg skjønner akkurat hva du mener, for jeg er på samme sted følelsesmessig som deg nå! MEN det kommer til å ordne seg!! Min lille jente er snart 8 mnd nå, det er 1 mnd siden pappaen hennes bare stakk av og nå ser det LITT lysere ut... så tiden leger de feste sår tror jeg... de værste minnene er de gode minnene, men hold fast på de uansett!

Hvis du har lyst, kan du legge meg til på msn: [email protected]

Er på ferie nå, men om ett par uker er jeg hjemme igjen og da er jeg stort sett på msn hele tiden...

Sorry at jeg ikke legger ut hvem jeg er, men gidder ikke det når msn adressen min ligger her...

*m*

Skrevet

hei;) jeg står til tjeneste hvis du vil snakke. jeg har en skulder å gråte på oxo. har det ikke helt så bra i det forholdet jeg er i selv så kanskje vi kunne utvekslet noen ord? legg meg gjerne til på msn hvis du vil;)

[email protected]

Skrevet

Ja jeg leggr deg til jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...