Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 og dama har lagt på seg 15 kilo i løpet av forholdet, over 4 år (mye trøstespising)..har mannen noe som helst skyld i dette? Setter dette på spissen, men: Var slank da vi møttes, og gradvis har snop erstattet sexlivet...han er glad i meg, men begge har resignert mht. sengekosen...'gidder ikke' på en måte. Jeg føler meg mindre lekker, og det synes sikkert samboer også. Han er ikke pågående seksuelt, og var ikke i starten heller, men da hadde vi likevel sex noen ganger i uka. Føler rett og slett ikke for å ta meg sammen for han, for han er ikke 'etter meg' fysisk uansett. Vet f...ikke hvordan å komme ut av sirkelen her... Noen som forstår tankene bak skribleriet her?
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 klart jeg forstår deg, men har du snakket med han? fortalt hvordan du føler deg. Gå sammen om å bli sunnere. begyn med å gå turer sammen og snakk. eller begyn å tren.. Legg vekk all snop og erstatt det med noe som er sundt i stede. og sett opp ett system for deg selv med at for eks for hver uke du ikke spiser snop eller kjøper snop så setter du en sum inn på en konto som du sperrer for utak i for eks et år og når det året er omme så har du spart opp en sum du kan belønne deg selv for med kanskje en ferie eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå