Gjest Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 men i dag fikk jeg hemorider ja. fy søren hvor vonde de er. har termin om 1 min!
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 det presser på endetarmen som bare det, magen er stein hard og vondt. blir helt svett. har smørt på salve på hemoridene, men det funker liksom ikke, er såre og ømme. kommer til å bli jævlie etter fødselen tenker jeg, hater tanken på dem, der jeg skal ligge å presse og 1-2 titter oppi..
Smånetta 14.mai Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Jeg fikk en for noen dager siden. Min første noen sinne. Leste i graviditetsboka fra legen at man skulle dytte den opp igjen. (Fikk også det rådet på fødselsforberedelse hvor de også sa at hvis det var vanskelig så kunne man massere den med litt nøytral olje på fingrene. Litt ekkelt å tenke på men...) Vel... Jeg dyttet den opp og den spratt ut et par ganger, men var mindre fpr hver gang. Nå er den vekk, tror jeg. Kjenner den i hvert fall ikke. På to dager, forsvant den...
Gjest Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 har prøvd mange ganger, men den er så sår, biter tennene sammen, men den vil liksom ikke..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har prøvd et par forskjellige salver og andre kjerringråd, hjelper ikke i det hele tatt, men med å smøre godt inn med aloevera gele skrumper de inn og forsvinner i løpet av få dager... (og hvis du har geleen i kjøleskapet så er det nydelig kjølende å smøre på også...) Men, kjøp en med høyest mulig prosent av aloe vera, forever living sin er kjempebra... Prøvde med billig H&M-aloe vera, og det hjalp ingenting... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå