Tre jenter søte små Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Når drar dere til sykehuset hvis det starter med rier? Har hørt ved regelmessige rier med 10 min mellomrom, stemmer dette? Første fødsel startet ved at vannet gikk, stor sjanse for at det skjer denne gang også?
Felgen :) Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 hei! sist jeg fødte dro jeg når det var 5 min mellom hver.. når jeg kom inn så hadde jeg 4 cm åpning. fødte på 5 timer. Så denne gangen har jeg fått beskjed om å komme tidligere... Vet ikke om fødselen din starter med vann avg nå, det sies jo at ingen fødsler er like. Så jeg ville vel ikke regnet med at den starter likt nå... Lenge til termin eller?
Tre jenter søte små Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2006 termin 5. august Førstemann kom 16 dager før termin, så hadde håpt på at det ville skje litt før denne gangen også, men nå er det 11 dager igjen, og tror ikke noe skjer med det første. Men får nyte de siste dagene uten nattebråk;)
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 vi får beskjed om å komme når det er 5 min mellom riene. sist hadde jeg 4 cm åpning da jeg kom på sykehuset. 1 time senere var han ute.fikk også beskjed om å omme litt før nestegang. men det tviler jeg på at jeg kommer til å gjøre. trives best hjemme. blir så stresset på sykehuset. første fødsel var jeg på sykehuset i 14 timer før kom. det var lange timer.
sajam Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Sist, da jeg fikk andremann, dro jeg med en gang jeg kjente riene. Dette fordi jeg er en hurtig føder ) Fått beskjed om og forte meg opp på sykehuset så fort jeg kjenner en minste lille ting den her gangen og, heligvis bare 6-7min opp ) Om du føler deg "utrygg" kan du fortelle det når du tar kontakt, stort sett er de så greie at du kan komme til kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå