Gå til innhold

Andre som er bånnulykkelige men blir uannsett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholdet med pappaen til barnet mitt var over for nesten 1år siden.

For nesten 3mnd siden møtte jeg en ny mann å alt var fryd og gammen.

Men etter et par uker var det ett eller annent som ikke stemte.

Han sa han elsket meg å det eneste jeg greide å få ut var: nei slutt å tull, det gjør du ikke det!

Etter det har alt gått nedover. Aner ikke om det er derfor da. Men syntes det var så rart å si sånt så tidlig. Kjente hverandre noen mnd før vi ble sammen men uannsett.

Han har plutselig ikke tid til meg mer. Avlyser avtaler hele tiden. Dette er tredje kvelden på rad han avlyser. Blir så lei meg. Jeg som har stressa med å fått barnevakt å hele pakka å så blir det ikke noe av.

Han sender meg aldri nattamld mer å han ringer sjeldent. Bare sender mld osv. Jeg er redd han er utro fordi hver gang vi er sammen så driver han å skriver mld med noen. Å det er ikke snakk om noen få mld, men mld som tuter i 5timer i strekk. Mistenker da at det er en jente som han skriver med, for gutter sender vel ikke 30mld til hverandre i løpet av en kveld. Ikke vil jeg spørre heller for han sier sikkert at det bare er en kamerat å ferdig med det.

Men jeg greier ikke å gjøre det slutt. Vil at det skal funke. Men jeg så ulykkelig at jeg gråter meg i søvn hver natt. Jeg er kjempeglad i han men jeg føler at han ikke bryr seg om meg mer. Han er ingen følsom person så det er umulig å ta ting opp med han også. Han bare jatter med å har ingen mening om noe som helst.

Ikke kjøpte han bursdagsgave til meg heller, vi var sammen hele dagen så han sa jo gratulerer med dagen. Ikke at jeg forventa noe stort, men en rose hadde jeg satt pris på. Bare en liten oppmerksomhet.

Eller en liten bamse med hjerte på....uffff....ikke meningen å virke egoitisk men det er jo tanken som teller...

Rett før så hadde jeg kjøpt en gave til han...ganske dyr fordi jeg visste ikke hva annent jeg skulle gi han....han hadde bursdag et par uker etter meg. Men jeg har ikke gitt han gaven, følte det ble teit at jeg kan den gaven når han ikke ga meg noe. Han sa han ikke hadde hatt tid til å kjøpe noe.

Jeg vet at dette forholdet ikke kommer noen vei å det overrasker meg. Det var han som ville bli sammen, han som la frem side fremtidsplaner i begynnelsen å at jeg var en del av de. Men nå så er alt dødt.

Har så vondt inni meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du skal ta til takke med et sånt forhold!

Innerst inne elsker du vel ikke han heller.. Og dette kommer til å gå på trynet før eller senere! Ikke gjør deg selv ulykkelig i et dårlig forhold!

Og tenk deg om litt; Hvorfor vil du at dette skal funke? Fordi du elsker han, eller fordi du ikke vil være alene. Det er skummelt å velge mann pga av at man helst ikke vil være alene.

Tro meg.. Jeg har vært der! Og man blir ikke lykkelig av å velge feil mann fordi man ikke vil være alene!

Har også hatt en kjæreste en gang som var utrolig fjern og lite oppmerksom. Jeg sjekka meldingene på mobilen hans når jeg fikk sjansen, for han valgte å sitte oppe og sende meldinger i steden for å legge seg sammen med meg! Joda, han sendte meldinger med eksen som ville bli sammen med han igjen! Han glodde på andre damer når vi satt på utepub, og virket meget lite interessert!

Men han gråt når jeg gjorde det slutt...... Merkelig type spør du meg!

Nei, han typen du beskriver her er ikke mye å samle på! Du fortjener så mye mer enn det! Og ja; Jeg hadde forventet en gave av kjæresten min når jeg hadde hatt bursdag. Og jeg hadde forventet mer enn en blomst!

Dropp typen som gjør deg ulykkelig og kos deg som singel til du møter den rette!! :o)

Skrevet

Kanskje han ble utrolig skuffet når du ikke har klart å si tilbake at du elsker han? Noen kan vel kanskje få en "gi faen"-holdning når de opplever noe slikt. Han føler kanskje at du betyr mer for han enn han betyr for deg, og prøver kanskje å kompensere med å prøve å bry seg mindre eller indirekte "vise deg" at han har andre ting i livet som er viktigere enn deg? Kanskje han føler seg som en mer interessant og populær person hvis han har mange å sende meldinger til? Kanskje han gjør det for å få deg til å se på han som mer populær sånn at du skal bli mer interessert? Kanskje han dropper å sende natta-melding ol. for å spille litt kostbar?

Er jo også mulig han bare ikke er interessert lenger. Men er jo veldig synd om dette skulle bli slutt bare på grunn av masse misforståelser? Men er jo litt vanskelig å finne ut om det bare er misforståelser hvis det er umulig å prate med han om slike ting. Men kanskje du kan prøve likevel? Ikke finn på å anklage han for noe som helst, da kommer du ingen vei!

Lykke til!

Skrevet

Grunnen til at jeg vil det skal funke er fordi grunnen til at det ble slutt med pappaen og meg var fordi jeg trodde han ikke elsket meg mer å jeg kastet han ut på det dårlige grunnlaget. Men jeg var så følsom rett etter fødselen at jeg tenkte bare på meg selv og babyen å viste null hensyn til pappaen :(

Så er redd for å gjøre samme feilen igjen. Altså gi slipp på en jeg misforstår.

Nei jeg elsker ikke kjæresten min. Det var grunnen til at jeg heller ikke sa det tilbake til han. Jeg sier aldri sånt før jeg mener det.

Men jeg er så redd for at jeg nå skal gi slipp på en som egentlig ikke mener det han viser at han gjør. Akkurat som pappaen.

Jeg ser nå i ettertid at jeg ikke hadde noe å være sur for når det gjelder eksen. Men jeg overreagerte veldig. Synd at jeg ser det nå først 1 år senere da men.

Vi skal på ferie sammen om et par dager å jeg kommer da til å få mulighet til å skjekke mobilen hans. Å det kommer jeg til å gjøre ikke fordi jeg er nysgjerrig og sjalu, men fordi jeg har sterke mistanker om at han er utro å jeg vet om han er det så finnes svarene på mobilen.

Takk for svar forresten :)

H.I

Skrevet

Om han ble skuffet kan jo hende men hva forventer han da? Syns sånne ting burde man vente med å si til man mener det. Jeg har på følelsen av at han ikke mente det. For da hadde han vel ikke oppført seg slik? Han tar jo en stor risk nå ved å miste meg, måten han oppfører seg på. Å vis han hadde elsket meg så hadde han aldri vært slik mot meg, tror jeg da. Ellers er det en merkelig måte å vise noen at man elsker dem.

Tror desverre at han ikke er interssert mer. Eller så er han fornærma.

Som jeg skrev til henne over så kommer jeg til å skjekke mobilen hans. Å der ligger nok svarene. Med mindre han sletter alle mld da. Men det finner jeg ut av.

Skal ikke anklage han for noe. Jeg har faktisk spurt han rett ut om han er eller har vært utro mot meg. Å da har han sagt nei. Så jeg har hvertfall gitt han muligheten til å innrømme det.

Takk for svar :)

H.I

Skrevet

Dette tror jeg virkelig ikke er noe å satse på desverre... :( man skal ikke bryte hverandre ned i et forhold, og hvis du virkelig lytter til hjertet og intuisjonen din vet du nok hva du bør gjøre....

lykke til

• 4 uker senere...
Skrevet

Nei ingenting å satse på nei.

Gjorde det slutt igår å det var jammen ikke lett. Men det fordi han prøvde å overtale meg til å fortsette. Han har sendt meg masse mld osv men bare overser de. Vet at han ikke er den rette for meg.

Takk for svar dere.

H.I

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...