Gå til innhold

Homeparties?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med å jobbe med homeparties? Oriflame, tupperware etc... Er det noe å tjene på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søsteren min jobber med Mary Kay, og tjener ganske bra på det.

Skrevet

Holder selv på med perfecthome, men jeg tror ikke jeg kan få til å tjene skikkelig på det. Blir mest bare for moro skyld...

Noen tips til hvordan jeg kan tjene litt bedre på dette?

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei, jeg driver med partylite. Har drevet med det i flere aa..Tjener ikke supert paa det akkurat naa, for jeg har flyttet og har ikke saa stor omgangskrets, men det var en periode hvor jeg tjente over 1000 kr paa en kveld, noe som ikke er ille paa noen timer.. Naa gaar jeg akkurat i null kan du si, men faar da litt bestillinger saa jeg slipper aa bestille varer selv for aa fortsette som medlem.. Tror man maa reklamere mye for seg selv for aa tjene mer,,Det gjorde jeg foer..Naa som jeg har flyttet og er i ny jobb har jeg ikke reklamert saa mye, emn har mer faste kunder som holder meg gaende saann sett..Gi ut leaflets etc kan jo vaere greit??

Skrevet

Har ei venninne som tjente bra på barneklær. Det var for Løvebarna, og hun fikk kjøpe inn til sine egne barn for en god pris også. Sjekk der hvis du liker fine barneklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...