Gå til innhold

Evig takknemlig for hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min beste venninne skal gifte seg, og jeg trenger tips til en gave. Vil gi noe spesielt, noe de vil huske, noe som ingen andre gir, og som ikke står på gavelisten.. Dette er så vansklig. Har fått hjelp på skravlesiden, men har fortsatt ikke funnet den perfekte gaven.. Alle dere kreative damer, vær så snill og hjelp meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en venninne av meg gav meg en fin gaveeske en gang, der hun hadde lagt minner av meg oss og ting vi hadde gjort oppi esken. Hun hadde tatt vare på kinobilett. Hadde en del fine bilder oppi som hun hadde limt på fine ark og skrevet dikt på. Reklame av bilder av ting som jeg liker som hun hadde funnet i blader og limt på papir og skrevet historier til.

Jeg ble veldig rørt av gaven og synes det var veldig spesielt

Skrevet

Leste ditt innlegg på skravlesiden, at det ikke gjorde noe om det kostet en del penger det du skulle gi. Hva med å gi en romantisk week-end tur for 2. Det hadde iallefall jeg blitt glad for :) og minnene fra turen varer jo evig.....

Skrevet

Kjenner du noen som er flinke til å tegne/male? Du kan f.eks få laget et bilde av dem, eller noe helt annet, men i den stilen de liker. Så får du det innrammet, og det blir en flott og personlig gave! JEg skal gi et bilde som søskenbarnet mitt har tegnet til en venninne som skal gifte seg snart, et stilig eventyrbilde liksom. Tror det kommer til å falle i smak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...