Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 jeg har en gutt på 10 uker, som stort sett er grei. Han sover fra ca 21.00 til 06.00 om morgenen uten mat. Etter dette får han mat i 6-7 tiden for så å sove et par timer igjen. Etter dette begynner "problemene". Han er ekstremt vanskelig å få til å sove på dagtid. Når vi går tur sover han, men kan jo ikke gå turer hele dagen heller..... Hvor mye ca skal en på 10 uker sove i løpet av et døgn? Har noen noen gode råd om hvordan få han til å sove mer på dagtid?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 eh...han sover vel bare det han har behov for. Hvorfor skal du ha han til å sove på dagtid når han sover så godt på natten. du er heldig du. Jenta min er like gammel og sover hverken dag eller natt
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Det er jo derfor jeg lurer hvor mye som er"normalt" å sove iløpet av et døgn..... han virker forøvrig trett flere ganger på dagtid, så jeg tror han vil/trenger søvn på dagtid og.... HI
Mini&Meg Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Har en på 11 uker som sover fra ca 21.00-07.00, og så sover vi til ca 11.00 etter litt mat. etter dette har han også to lurer på dagen på alt fra 1- 3 timer. Men det er veldig forskjellig fra barn til barn, tror ikke det er noen fasit på hvor lenge de skal sove. Her i huset legger jeg han i vogna eller senga når jeg merker at han er trøtt og da sovner han uten et knyst. Får smokken og en koseklut.
DenherJenta Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 min har bare sovet et par halvtimer i løpet av dagen siden hun ble født... å sånn er det fremdeles hun er 4,5 mnd.. men får være glad at de sover godt om natta.. kan ikke tvinge de til å sove om dagen heller da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå