Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Er det blitt like vanlig at bruden holder tale?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Det er mange som gjør det og mange som ikke gjør det... Begge deler er vanlig.
Dubbe Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Tror det blir mer og mer vanlig ja. Jeg skal holde tale, syntes det er fint jeg, at bruden også takker for mannen sin
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 jeg skal iallefall holde en fin tale til min "mann"
Maud Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Tror både det å holde tale og det å ikke holde tale er vanlig for bruder. Jeg skal holde tale!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har veldig lyst til å holde tale for brudgommen min, men jeg tør ikke. Jeg har aldri turt å stå foran en forsamling å prate, da går pulsen i turbo, jeg begynner å svette, stamme og har det helt forferdelig. Jeg har skikkelig, skikkelig lyst, men om jeg vet på forhånd at jeg skal holde tale, kommer jeg ikke til å klare å slappe av og nyte noen ting... så mulig jeg ordner en sang...
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 jeg skal holde tale, gleder meg veldig til det. Men sååå vanskelig å skrive den da. Får håpe det løsner snart, for synes det er litt viktig at den er litt fin da, og helst så fin at tårene pipler i øyekroken, eller at den er morsom, helst begge deler:)
mars79 Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 tror ikke jeg skal holde noen tale,er for feig til slike ting..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #10 Skrevet 31. juli 2006 jeg holdt tale, ifjor da vi giftet oss. jeg var selvfølgelig nervøs, men fikk mye positivt feedback etterpå. jeg har aldri angret, og vet at mannen min satte stor pris på det. Lykke til!!
FruMamma med nr 2 Skrevet 31. juli 2006 #11 Skrevet 31. juli 2006 Jeg skal også holde tale. I alle bryllupene jeg har vært i i den siste tiden, har alle brudene holdt tale til sin mann.
vi har verdens fineste gull Skrevet 31. juli 2006 #12 Skrevet 31. juli 2006 jeg skal...gleder meg ikke, men det er min lille "overraskelse" til han:)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 31. juli 2006 #13 Skrevet 31. juli 2006 Dersom du ikke føler for å stå og holde tale så er det mulig å skrive en sang. Denne kan enten fremføres i fellesskap evt kan man få noen andre til å synge den for seg dersom man ikke ønsker å gjøre det selv :-)
solstråle :) Skrevet 31. juli 2006 #14 Skrevet 31. juli 2006 Skulle gjerne holdt tale, men tør ikke.. :-/ Kommer til å sitte med tårer i øynene gjennom hele kvelden pga alle de andre talene, så hvis jeg skal si noe selv, begynner jeg nok bare å grine. Så har skrevet en sang til ham i stedet for.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #15 Skrevet 27. august 2006 Det er nå veldig vanlig at bruden enten har sang eller tale. Du får all den hjelpen du trenger på www.sangogtalehjelpen.no
lillegy Skrevet 27. august 2006 #16 Skrevet 27. august 2006 klart du skal:-) Vi lever da i 2006! Du er like flink som manne sdn til den slags, det er jeg sikker på! Han er sikkert også nervøs!?! Jeg var i bryllup til min søster, og der fikk jeg et godt poeng som jeg gjerne vil dele med deg; Hun sa " jeg vil gjerne takke for min hustru i dag". Med det forklarte hun at det ikke bare var hennes mann som hadde fått seg en hustru, men også hun. Derom man ser på ordet, hustru, så er det jo en som er trofast mot huset, og det regnet hun i grunnen med at han også skulle være... Tross alt var det der de begge skulle oppholde seg fremover! Han skulle også få være med på å ta vare på det hjemmet de begge skulle bygge, både med husvask og med annet vedlikeholdsarbeid... Et morsomt, og godt poeng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå