mai_med_gulljenta! Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 jenta mi e fire måner å frem til nå har jeg vasket å kokt alle flaskene, men luftet for en venninde at jeg hadde tenkt å slutte med kokinga siden jeg vasker flaskene i maskin, men hun så på meg som jeg hadde klikket helt å lurte på om jeg va helt tullete!! E det ikke vanli å slutte å koke? e det fortidli? ble veldi usikker jeg nå, har jo lest om det her inne før men kan ikke huske hva som stod!! :)ha en fin dag!
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 sluttet å koke de da han var 4 mnd...smokkene koker vi fortsatt(5mnd og 1 uke) Sluttet også å koke vannet da han var 5 mnd
Augustspire<3 Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Jeg sluttet å koke flaskene når de var 6 mnd... Har de i maskinen... Koker vannet fremdeles... og det tror jeg at jeg kommer til å gjøre så lenge de bruker mme...
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Sluttet å koke de i forrige uke. Har de bare i oppvaskmaskinen og koker smokkene til de (han er snart 3 mnd)
It's all about me Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Maskinvask på høyeste varme er vist like bra som koking nå, så vi koker ikke til vår gutt på 12 uker.
Blind Gudinne Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Sluttet å koke da han var rundt 4 mnd, han fløy jo rundt og sleika på gulvet uansett! Det eneste jeg kokte var flaske-smokkene. Hender jeg koker dem nå også, men vi har så sinnsykt varmt vann i krana, så som regel blir de bare vaska godt for hånd. resten går i maskinen.
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 Hehehehe!! "han fløy jo rundt og sleika på gulvet uansett! " Den var bra,hehe. Det gjør min og:)
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 25. juli 2006 #9 Skrevet 25. juli 2006 Kokte alt til lillegutten min var 6 mnd, og fortsetter å koke tutene (flaskene tar jeg i oppvaskmaskinen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå