Gå til innhold

koking av flasker????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi e fire måner å frem til nå har jeg vasket å kokt alle flaskene, men luftet for en venninde at jeg hadde tenkt å slutte med kokinga siden jeg vasker flaskene i maskin, men hun så på meg som jeg hadde klikket helt å lurte på om jeg va helt tullete!!

E det ikke vanli å slutte å koke? e det fortidli?

ble veldi usikker jeg nå, har jo lest om det her inne før men kan ikke huske hva som stod!!

:)ha en fin dag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sluttet å koke de da han var 4 mnd...smokkene koker vi fortsatt(5mnd og 1 uke)

Sluttet også å koke vannet da han var 5 mnd

Skrevet

Jeg sluttet å koke flaskene når de var 6 mnd... Har de i maskinen...

Koker vannet fremdeles... og det tror jeg at jeg kommer til å gjøre så lenge de bruker mme...

Skrevet

Sluttet å koke de i forrige uke. Har de bare i oppvaskmaskinen og koker smokkene til de (han er snart 3 mnd)

Skrevet

Maskinvask på høyeste varme er vist like bra som koking nå, så vi koker ikke til vår gutt på 12 uker.

Skrevet

Sluttet å koke da han var rundt 4 mnd, han fløy jo rundt og sleika på gulvet uansett! Det eneste jeg kokte var flaske-smokkene. Hender jeg koker dem nå også, men vi har så sinnsykt varmt vann i krana, så som regel blir de bare vaska godt for hånd. resten går i maskinen.

Skrevet

Hehehehe!!

"han fløy jo rundt og sleika på gulvet uansett! "

Den var bra,hehe. Det gjør min og:)

Skrevet

Kokte alt til lillegutten min var 6 mnd, og fortsetter å koke tutene (flaskene tar jeg i oppvaskmaskinen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...