Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #76 Del Skrevet 22. oktober 2006 Bjørg og Otto, Ingebjørg og Olav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppelure 74 Skrevet 23. oktober 2006 #77 Del Skrevet 23. oktober 2006 Mine besteforeldre het Eldbjørg og Knut og Hallgerd og Kjell Sigvart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #78 Del Skrevet 26. oktober 2006 Olaug Karoline og Olav Solveig og Knut (gifta seg på nytt med Ebba) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
map79 Skrevet 26. oktober 2006 #79 Del Skrevet 26. oktober 2006 Mine Besteforeldre: Margit Kristofa Kåre Andreas Anne Kristine Håkon Kjartan og så har jeg tante og onkel ved navn: Kjellrun Margrethe Sofie Lars Harald Gerhard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #80 Del Skrevet 26. oktober 2006 Johan Alfred & Kristine Oskar Edvard & Kjellrun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Sandra Skrevet 26. oktober 2006 #81 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jenny , Matilde, Sølve, ommund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #82 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ole Dominicus, Nils, Olaug og Olaug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #83 Del Skrevet 27. oktober 2006 Yeah, baby!: Du må da få medalje for bim/dib (?)s beste nick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #84 Del Skrevet 27. oktober 2006 Mary og Arthur Paula Petrine og Adolf Arthur og Paula g går vel an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lorie Skrevet 27. oktober 2006 #85 Del Skrevet 27. oktober 2006 Aminda Charlotte Anny og Olav Lind Marelius (mormor og morfar) Petra Indianna Otelie og Johnny Martin Nikolai(Farfar og farmor) Noen av navnene til mine besteforeldre er tatt i bruk av deres barnebarn. Min Iris heter Iris Olea(fra Olav) Indianna og selv har jeg fått både Olea og Aminda i mitt navn. Eller så ar jeg kusiner og fettere som heter Petra, Johnny, Martin,Ann, Lars Martin, Cathrin osv alle oppkalt etter bestforeldrene våre med slike flotte navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #86 Del Skrevet 27. oktober 2006 Stenette(veeeldig spesielt), Ottar, Else Mary, Odd, Oddbjørg, Severin Albert, Märtha.. Nå ble det både olde og besteforeldre da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #87 Del Skrevet 27. oktober 2006 Berit og Kjell Jacob, Ursula(tysk) og Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen i huset Skrevet 27. oktober 2006 #88 Del Skrevet 27. oktober 2006 Moses ) Susanna Sarah Morits Enok Clara Jakob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**to engler** Skrevet 28. oktober 2006 #89 Del Skrevet 28. oktober 2006 INGEBORG MARIA PEDER ASTRID JENSINE HARALD AMANDA ANNANIAS LAURA JOHAN ARTHUR MAGDA MARIE SARON Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja80.mor til 2 Skrevet 28. oktober 2006 #90 Del Skrevet 28. oktober 2006 Herleik og Birgit, Arne og Åse Amalie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #91 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ingrid og Karl Johan ,og Nils Johan og Johanne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 29. oktober 2006 #92 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kari og Ole Johannes (Jeg synest Johannes er kjempefint) Kirsten og Sigurd Einar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡Mamma med 3 små gull♡ Skrevet 29. oktober 2006 #93 Del Skrevet 29. oktober 2006 Mine besteforeldre heter Andreas Martinus og Else Agnar og Aslaug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #94 Del Skrevet 29. oktober 2006 Mine besteforeldre heter: Sigfrid Johanne og Ludvik (pappas side) Borghild Othelie og Helmik Johan (mammas side) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. november 2006 #95 Del Skrevet 1. november 2006 Bjørn og Lillian Kåre og Ingrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingenting Tingeling Skrevet 2. november 2006 #96 Del Skrevet 2. november 2006 Henrikke og Edmund Bergljot og Herman Fine navn, synes jeg. Spørs om det allikevel blir noe oppkalling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. november 2006 #97 Del Skrevet 2. november 2006 "Forfedre" og noen søsken av dem: Besteforeldre:Erik, Margit Ingberta, Oddvar Askjell, Tordis Marie Oldeforeldre: Johan,Johanna,Jon Nikolai,Elen-Marie, iisak Willhelm, Nelle Emelie, Arne Nikolai,Åsbjørg Tippoldeforeldre: Peder,Marit,John,Anne-Marie,Erik,Anne-Katrine,Peder, Anne Marie, iisak,Johanna, Nils-Mikkel,Elen-Marie,Kristian, Britt,Johan,Tora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #98 Del Skrevet 2. november 2006 Mine besteforeldre: Magna Marie Lars Gunvor Ole Slenger på oldeforeldre også; Peder x 2 Marit Lina Anna Mali Marius Birger Jørgen Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 2. november 2006 #99 Del Skrevet 2. november 2006 Mine og min manns besteforeldre hette: Ingebjørg Bjørg Reidar Magnus Amalie Benjamine Margrethe Ingeborg Augustinus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lydia Epiphany Skrevet 3. november 2006 #100 Del Skrevet 3. november 2006 Hjørdis Alvhild og Austin Kyrre Olav og Aasne Andres og Anne Signe og Knut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå