Avienda Skrevet 4. november 2006 #101 Del Skrevet 4. november 2006 Mine besteforeldres navn er: Alfred Elias og Randi Kirsten Ole Benjamin Kåre og Astrid Ingvarda Hehe, jeg vurderer å bruke Elias eller Benjamin,men Alfred og Ingvarda blir litt FOR spesielt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. november 2006 #102 Del Skrevet 4. november 2006 Inger og Ola, Maren Kaspara og Reidar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Hathli- Skrevet 4. november 2006 #103 Del Skrevet 4. november 2006 Mine og min manns besteforeldre het/heter: Berit Johanne& John Hans Else Ingeborg& Alfred Tora& Palmer Anny& Rolv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filip sin mamma <3 Skrevet 5. november 2006 #104 Del Skrevet 5. november 2006 Mine het: Agnes og Hroar Otilie og Einar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirremamma Skrevet 6. november 2006 #105 Del Skrevet 6. november 2006 knut nicolai eva arna ester johan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritak Skrevet 10. november 2006 #106 Del Skrevet 10. november 2006 Her var det mye bra tips! MIne besteforeldre het Elin og Per og Dagny og Knut Sigvart. Min samboers farmor heter Gina - noe som er flott om man venter jente - og det gjør ikke jeg! Sukk... Min mor fikk for seg at min søster skulle kalles opp etter bestefedrene hvis hun ble gutt - da ville hun hett Perodd. Hmmm... Mamma til 3 i desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelina Skrevet 10. november 2006 #107 Del Skrevet 10. november 2006 Tjalve og Tordis Marie Kåre og Henny Irene Ellers så kan eg nevne mine oldeforeldres navn: Alma, Bjarne, Ingfrid, Hans, Margrethe, Adolf( av en eller annen grunn likte han aldri det navnet....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooncake Skrevet 10. november 2006 #108 Del Skrevet 10. november 2006 Vera Eugenia + Leif Lisa Karolina + Axel Holmfrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #109 Del Skrevet 11. november 2006 Mormor: Norgunn Helene Hansine Morfar: Johan Hilmar Farmor: Anna Farfar: Harald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBitteliten Skrevet 11. november 2006 #110 Del Skrevet 11. november 2006 Olga Henriette & Trygve Randi & Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spuntemor Skrevet 13. november 2006 #111 Del Skrevet 13. november 2006 besteforeldre: Torbjørg Konstanse Olav Andreas Henny Lilly Torleiv Karsten Oldeforeldre: Karoline Veier (ikke helt sikker på skrivemåten...) Hanna Lars Isak Anna Martine Tor Ingeborg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #112 Del Skrevet 14. november 2006 Besteforeldre: Ingfrid Arvid Judith Marie Toralf Oldeforeldre: Maria Karsten Theodora Rasmus Josefine Halvard Anna Ola Min samboers bestefar heter Arnold, det liker jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #113 Del Skrevet 14. november 2006 Mine besteforelder heter: Gerd og Åge Alette og Olav Johannes Min mormor hadde 9 søsken: Asta Hilda Olga Emilie Bertha Magna Antonie Gudrun Solveig Erik Otto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 14. november 2006 #114 Del Skrevet 14. november 2006 turid, asbjørn, karin og fritjof Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinner av 4xlotto Skrevet 15. november 2006 #115 Del Skrevet 15. november 2006 Hei Mine besteforeldre het Rakel Louise og Jacob Severin, Ågot Lydia Marie og Henry. På mannen min sin side heter de Nancy Johanne og Johan Petter, Herbjørg og Werner Edgar Fritjof. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 16. november 2006 #116 Del Skrevet 16. november 2006 Mormor Rigmor Morfar Finn Henry Farfar Arne Farmor Norma Oldemor Annie Marie Oldefar Oscar Oldemor Jenny Oldefar Johannes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lanuel Skrevet 19. november 2006 #117 Del Skrevet 19. november 2006 Besteforeldrene mine het Gunnar, Solveig, Annette Marie (Netten) og Ingvar Asmund. Annette, Marie og Ingvar har allerede blitt brukt igjen, men tror Gunnar og Solveig sitter litt lenger inne.. Jeg anbefaler oldeforeldregenerasjonen -der kunne de dette med navn! Jeg hadde i alle fall to som het Nikoline og Olava, husker ikke resten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wea og mini Skrevet 19. november 2006 #118 Del Skrevet 19. november 2006 Olga Karoline Odd Normann Marry Alvhilde Oddvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 3. desember 2006 #119 Del Skrevet 3. desember 2006 Oy, her var det så masse navn at jeg ble helt svimmel, men må svare for det Har en del gamle navn å bidra med, kan gi en bra indikasjon på hva som var populært i østlandske bygder på den tida: _Besteforeldre, født mellom 1911 og 1919: Einar Harald Anna Bergine (som i følge SSB 3 eller færre heter i dag, så her har vi et sært navn til de som måtte ønske det..) _Søsken til besteforeldre: Hans, Olaf, Arne (x2), Kristen, Halvard, Ole, Kristian (x2), Trygve, Albert, Johannes, Lars Inga, Nanna, Margit (x3), Klara, Kirsten, Alma, Helene, Magnhild, Laura, Aslaug _Oldeforeldre (siste halvdel av 1800-tallet): Marie Orgine Hilda Ida (som jeg fikk navnet mitt fra..) Andreas Håkon Alfred Martin Anton _Søsken til oldeforeldre: Ole, Martin, Johannes (x3), Hans (x2), Oluf, Kristian, Edvin, Karsten, Haldor, Sverre, Birger, Ivar, Hans Oluf Sina, Marie (x2), Bergine, Thora, Anette, Ingeborg, Magda, Margit, Klara, Marthe Maria, Mathea, Beate, Dina Petrine, Petra, Laura, Nikolone Interessant å se at kun 3 personer hadde dobbeltnavn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #120 Del Skrevet 3. desember 2006 her er det jo så masse svar at alle kan finne noe. Men, tar med mine slektninger også: Besteforeldre: Sigrid og Rudolf Lorang (har blitt fortalt at man ikke kan bruke Lorang lenger, for Lorang familien har fått blokket for at noen kan bruke det til fornavn - litt sært). Mary Karoline og Jakob Deres søsken (store barnekull!): Jo, Syver, Magnus, Sigurd, Kristian, Ragnar, Anne, Eldri, Mari, Aslaug, Åsmund, Inger, Ebba, Alf, + flere som jeg ikke husker. Oldeforeldre: August og Klara, Aksel og Helga Mari og Østen, ??? + Rudolf Ambrosius (!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 3. desember 2006 #121 Del Skrevet 3. desember 2006 Besteforeldre: Marta, Ingeborg, Otto, Peder Emil Oldeforeldre: Ane Olava Karen Thea Kristine Else Nils Jacob Ole Arne Ludvig Grandtanter: Regine Pauline Sofie Henny Astrid Oddlaug Conny Anny Torbjørg Mary Oddny Ellen Helga Grandonkler: Alfred Paul Olav Anfin Roe Mads Knut Jens Erik Kristian Viktor Halvor Arthur Ellers så vet jeg at jeg hadde en oldemor som het Kjersti og en som het Hanna kristine, men hun ble kalt Kristihanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #122 Del Skrevet 3. desember 2006 Salomon og Marie Andrea. Kåre og Martha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #123 Del Skrevet 3. desember 2006 Sigvald og Malene Georg Martin og Margrethe Helena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 5. desember 2006 #124 Del Skrevet 5. desember 2006 Signe Kjerstine og Gunvald Birgit Othelie og Jakob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twins i magen <3 Skrevet 5. desember 2006 #125 Del Skrevet 5. desember 2006 Turid & Erling Julian Nelly Johanne & Joar. Synes oldeforeldrene mine har penere navn, husker bare noen av dem; Magda (okei, ikke det beste..), Sivert, Inga... Vil veldig gjerne bruke Sivert og Inga selv, men sambo er muligens ikke helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå