nalina Skrevet 18. august 2006 #51 Del Skrevet 18. august 2006 mormor og morfar: carla fredrikke og harry:) farmor og farfar : evelyn johanne og erling:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #52 Del Skrevet 19. august 2006 Margit johanne og per ola og aase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa75 Skrevet 20. august 2006 #53 Del Skrevet 20. august 2006 Astrid Ovedie og Oddmund Gunvor og Haakon Oldeforeldrene: Amalie og Hilmar Sofus de andre husker jeg ikke i farten*ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2006 #54 Del Skrevet 20. august 2006 Margit og Knut Martinius, Einar og Elsa Gerd. Tar med mannen min sine også: Martha Carla og Arne, Mette og Gudmund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #55 Del Skrevet 24. august 2006 marie og kåre erik og dagny alf og brita agnete sigrun og jens noen oldeforeldre magdalena ove bernhard johannes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #56 Del Skrevet 1. september 2006 Nei og nei, dette var festlig lesning! Likte spesielt godt navnene til "kanelsnurrbaby", fikk meg en god latter :-) Her er mine besteforeldre: Lilly Amanda Karstein Simon Jul Ingulf Norman Ester Alvilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyah Skrevet 2. september 2006 #57 Del Skrevet 2. september 2006 Det fineste gamle navnet jeg veit om er Torine. Flott navn. Mine besteforeldre het: Signe ( hennes foreldre het Ella josefine og Axel) Borg (hans foreldre het Ingjerta og Kristian) Ågot Haakon martinius Min mann sine hjørdis Gunnhilda Ole johan Mary Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #58 Del Skrevet 15. september 2006 Der jeg jobber har vi mange gamle pasienter og jeg har registert at veldig mange har veldig fine mellomnavn som de ikke bruker. De bruker sine første fornavn som ofte er, Dagny, Olga, Hedvig og slike ting, men ser man på mellomnavnene er det ofte kjempefine.. Margrethe, Karoline og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #59 Del Skrevet 16. september 2006 min tipp oldemor het: ginette (nydelig navn) tippoldefar: kristian oldemor/ bestemødre:elvira, signora, elfrida, linette , thorild, nora resten er nyere navn vi har idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mon-75 Skrevet 17. september 2006 #60 Del Skrevet 17. september 2006 Emeline Amalie og Ingeberg Johan Jørgen Agnes og Arthur Min samboers: Signe Elida og Åge Parelius Kitty og Ivar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreoline Skrevet 18. september 2006 #61 Del Skrevet 18. september 2006 Alida Olaug og Karl Johan Tora og Ottar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirella-sprett & lille Vilmer Skrevet 19. september 2006 #62 Del Skrevet 19. september 2006 Min besteforeldre het/ heter Marta og Sverre Liv Reidun og Ingebrigt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #63 Del Skrevet 21. september 2006 Jonna Sofie Reidar Olai Magne Justinius Mary også må jeg bare fortelle hva min mor heter... Fryda Valborg... slå den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #64 Del Skrevet 23. september 2006 Gunhilda Marta, Bernt Oddvar, Bergljot og Diedrich Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partyoffive Skrevet 25. september 2006 #65 Del Skrevet 25. september 2006 Knut & Helene Oddvar & Marion Sosken: Ragnhild og Marikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #66 Del Skrevet 28. september 2006 Jakobine Randine og Lars Margit Amanda og Bernhard Nikolai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajak&Daniel Skrevet 5. oktober 2006 #67 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mine heter/het: Kåre og Ingeborg Karsten og Oddbjørg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 9. oktober 2006 #68 Del Skrevet 9. oktober 2006 Besteforeldre: Thorbjørn, Aaslaug, Markus og Marie Josefine Oldeforeldre: Anton og Emilie Toralf og Oline Markus og Lovisa Rasmus og Elisabet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 9. oktober 2006 #69 Del Skrevet 9. oktober 2006 madeira må bare spørre deg.. har du noen forbindelse til stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arb.ledig husmor Skrevet 9. oktober 2006 #70 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mine besteforeldre heite, og e født 1918-1923: Kari og Lars (veldi norske navn) Bergliot Magnhild og Conrad Oldeforeldre som eg huske heite: Nikolai, Anna, Anne Margrethe, Lars Olai, Kristine, Conrad Severin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
entra Skrevet 13. oktober 2006 #71 Del Skrevet 13. oktober 2006 Einar og Annkarin Olav Leidulf og Kjellaug Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tezzie Skrevet 19. oktober 2006 #72 Del Skrevet 19. oktober 2006 Mine besteforeldre heter: Laila og Thorleif Anne Valborg og Kåre Mine Oldeforeldre het: Helge og ANNA KONSTANSE (det er sååå fint navn) Jens Andreas og INGEBORG ANNA (som også er et fiint navn) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twmt Skrevet 20. oktober 2006 #73 Del Skrevet 20. oktober 2006 helga og knut madly(aldri møtt henne,døde da pappa var 7) og konrad og magnhild(stefarmor) min manns besteforeldre: inga othilie og trygve marte og magnar(ikke de rette besteforeldrene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 21. oktober 2006 #74 Del Skrevet 21. oktober 2006 Erna Nilsine Parelia;) Jens Arthur Martha Andrea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 21. oktober 2006 #75 Del Skrevet 21. oktober 2006 Solveig og Karl Arthur Margrethe og Arvid Corner(!!) (hehe, ja det stemmer det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå