Gå til innhold

Lille Julie kom 4 uker før termin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat som min førstefødte ville nr to også komme akkurat 28 dager før termin. Hadde gått med maserier i 3 uker og venta fødsel når som helst, så jeg var rimelig lei på slutten ja..

Fødselen gikk ikke helt som planlagt. Epiduralen fungerte ikke, så det ble en fødsel uten smertestillende. Og det kan jeg love ikke var godt.

Litla var 3 kilo akkurat, 49 cm og 35 rundt hodet. Og jeg måtte ikke sy:)

Har stressa endel med amminga nå den første uka. Har hatt altfor mye melk, måtte bruke ammeskjold fordi vesla ikke var sterk nok til å suge på vanlig måte. Også har jeg allerede hatt en liten brystbetennelse. Fikk hjelp av en osteopat for det og det skal visst ikke kunne komme flere betennelser nå..

Litla er kjempe nydelig og storesøster på 15 måneder er stolt. Hun koser og nusser babyen så ofte hun kan.

Akkurat nå gruer jeg meg litt til mannen skal begynne på jobbb igjen. Hvordan skal jeg klare å gjøre alt alene. Ikke skjønner jeg det, men det går vel...

Oki.. Lykketil alle sammen som er her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse med den lille jenta! Sukk, håper det blir meg snart..

Skrevet

gratulerer så mye..

godt og være ferdig når en går så lenge...

Skrevet

Gratulere så mye!! Blir nok å gå bra selv om mannen drar på jobb...Bare vent å se:)

klemklem!

Skrevet

Gratulerer:-) Godt å være ferdig.. 45 dager til termin for meg da..

Klem:-)

Skrevet

Gratulerer så mye; )

Da var det din tur å få møte lillenursket.

Jeg sitter her med rier,venter bare på at de skal øke i styrke for så å dra til sykehuset.-Håper ikke kroppen tøyser med meg.

Du får nyte hvert sekund,det er jo forelskelse en føler når en ser på disse litebitesmå beibissene..

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille jenta!!

Begynner og bli så utålmodige selv...!!!

Gjest -lilly-
Skrevet

Gratulerer så masse med jenta :o)

Kos deg masse i tiden fremover!

Skrevet

Gratulerer så mye. Hun var nøyaktig like stor som meg da jeg ble født, og jeg kom 3 uker for tidlig! Men gutten min går ikke i sin mors fotspor - 9 dager til termin her!

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så mye med Julie :-) Det skal babyen vår i magen også hete! Storesøster her er 20mnd forresten :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Julie! :-) Min jente på 16 mnd heter også Julie, og skal bli storesøster nå snart. (termin om 16 dager, med lille Noah.)

Har du ikke storesøster i barnehage eller park? Jeg har fått parkplass og tror det blir veldig bra for alle:-)

Skrevet

Gratulerer så mye. Når jeg hører din historie så skjønner jeg at vi ikke har så god tid som man tror................har 81/2 uke igjen til termin.

Man tror nesten alltid at man skal gå over tiden.

Glad på deres vegne og at den lille har det bra:-)

Gratulerer masse igjen og kos dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...