Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Hva slags kluter anbefaler dere til hvilket bruk?
GuttemammaX3 Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Til babyen har jeg fått anbefalt gaskluter, frottekluter og de vanlige, myke vaskeklutene (de du får kjøpt hvite med rosa, blå eller gul søm rundt kanten) Vaskeklutene til å vaske babyen, gaskluter til gulping, gris og det som ellers faller en inn, og så de store, myke frotteklutene til å legge under hodet i vogna eller andre steder hvor babyen skal ligge, for å beskytte sengetøy, lammeskinn el.l...
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Støtter denne fornuftige damen her :-) Har gjort det på samme måte til alle mine fire.
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Støtter også 'førstebaby' og vil bare legge til at på Spar kjøp er disse gode klutene veldig billige. De har dem i pakker eller enkle. Løp å kjøp:-)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Åh Tusen takk for svar. Da skal jeg jammen få ut finger`n og kjøpe det! Finner nok et par andre ting på spar kjøp oxo!
*septemberbaby* Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Hvorkjøper du de vaskekltene med rosa/blå søm på? Hvilke størrelser har dere på de enkelte klutene? lurer på gassklutene jeg skal kjøpe, om jeg skal kjøpe de minste de har på sparkjop eller de litt større de har på jysk??
Sjokolademonster Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Mine favorittkluter selges på babyshop.. slike skikkelig myke kluter som holder seg leeeeeeeenge!!
FruBoger fødeklar Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Støtter denne. Og Mesoft eller ividi som det heter nå er mye bedre enn Libero pakken du får i butikken (de er harde og grove...). Som gulpeklut elsker jeg Name It sine pakker, de er store og lange! Geniale:) Henger under puppen under amming og blir bare slengt opp på skuldra til gulping..
benelen Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Nå er det også 30-70% på babytekstiler på Hansen & Dysvik for de som ikke har Spar Kjøp i nærheten eller som vil handle på nett.
*septemberbaby* Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 gjelder dette på nett? finner ingenting på nettsiden deres jeg...
benelen Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 Vet ikke. fikk bare melding på mobilen av ei i går om at jeg måtte være obs om det var noe jeg manglet. Kan være at det bare er i butikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå