Gå til innhold

Har vi tatt oss vann over hodet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi skal gifte oss neste sommer. Har fått tak i kirke og leid lokale. Vi skal ordne alt selv. Maten skal vi kjøpe fra catering. Noen som har noen forslag på hvordan jeg bør starte planlegginga slik at ikke alt blir kaos og at jeg glemmer noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gjort alt elv, og begynte i februar... gifter meg 5 aug. har gått helt fint, og ikke stresset i det hele tatt før nå... nå siger stresset på, men det tror jeg det gjør for alle rett før.. uansett.... tips... om du skal lage innbydelsene selv.... begynn fort... du kommer til å forandre mening 100 ganger ;-) Og, bestill fotograf litt før jeg gjorde det... 3 uker før dagen.. hehe... fotografene går fort...

men er kjempegøy å lage alt selv... eneste jeg kommer til å bestille fra andre er kaken, maten, brudebukett, fotografering... klærne er jo seff kjøpt da.. hehe..

men nå gleder jeg meg masse.... fikk prøve bilen vi skal ha i går.. en 55 modell.. kjempestilig...

kose deg med planleggingen.. det har jeg gjort...

mange klemzer fra

Skrevet

Jeg gjorde alt selv da jeg giftet meg 8 juli.

I tillegg fikk jeg en liten jente i februar, så planleggingen kom ikke ordentlig igang før vi var i slutten av mars.

Eneste som var klart før fødselen var kirke og lokale:)

Lagde alt selv.. innbydelser, bordkort, sanghefter.. laget fra grunnen av.

Brettet tilogmed serviettene selv:)

Gikk kjempefint..

Du finner endel oversikter rundt på nettet over hva man må huske, brukte en sånn jeg også krysset jeg av etterhvert som det var ordnet..

Skrevet

Hva mener du med å lage alt selv? Jeg lager inbydelser, bordkort, bordpynt og sånn selv, og skalpynte bordene. Men synes ikke det er "alt" liksom.. Kaken kommer fra søster, mat fra hotell etc. Leste i forrige KK et bryllupsspesial, hvor ei faktisk lagde maten selv til alle sammen. Da snakker vi Alt med stor A, da :-)

Skrevet

Lagde det meste av kakene selv, deler av middagen også..

Men selvsagt ikke alt i så måte... skjønner ikke hvordan noe får tid til å lage maten selv også... med mindre det kan lages en en dag eller to i forveien.. det er godt gjort:)

Skrevet

Det som er viktig å bestille først:

Kirke, lokale og catering

Det jeg gjorde, så skrev jeg opp en "to-do"-list i word. skrev ned alt som jeg hadde gjort, og skulle gjøre. Gifter oss 12. august, og nå er det bare småplukk igjen :)

http://www.bryllupsweb.no/planleggingsliste.html

Denne brukte jeg!! Kjempekjekke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...