Gå til innhold

Noen på 20 år som har to barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter min andre når jeg er 20, og vil høre hvordan andre klarer seg. Har en gutt på 1 år, og har fått kritikk fra familien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble 21 noen mnd før jeg fikk min andre prinsesse...

Det gikk helt fint, og går fortsatt supert:) Nå er snuppa blitt nesten 3 mnd (storesøster er 2,5 år), og vi storkoser oss.. Jeg er alene med de, men vi klarer oss fint.

Syns det er trist å lese at du får kritikk av familien..man trenger jo de til støtte. Jeg er heldig og har en fantastisk familie. Mamma og pappa stiller opp når det trengs. Det gjør også bestemor på fars-siden :)

Skrevet

Hei:)

Jeg har akkurat blitt 20, har en gutt på snart 3 og en jente på 5 mnd.

Går kjempe fint med oss! Er sammen med faren til begge. Elsker bare det å være mamma:)

Vi har også mye støtte fra begge sider, selv om ikke alle ble like begeistra når vi fortalte det.... ( det ble de ikke med første heller...) Men da det var sunket inn var de bare glade og positive!

Synd at de kritiserer deg, det er jo ikke akkurat det men treneger ( får vel nok av det av andre)

Lykke til:)

Skrevet

Jeg er 21 og venter min andre om noen uker:)

Skrevet

hejsann:) jeg er 19 å har to stk:) en på 3 år å ei på 8 måneder:) msn min er: [email protected] om noen vil snakke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...