Emmis 29.11.05 Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Tulla mi (8mnd) er helt vill etter Oldenvann med villbringebær smak. Er det farlig å gi dette til henne? Jeg tenker da spesielt på varme sommerdager da hun ikke er noe flink til å drikke "naturlig" vann, så får hun iallefall noe veske i seg..... Noen synspunkter?
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Om det ikke er kunstig søtning ville ikke jeg hatt betenkninger med det i alle fall:o)
Blind Gudinne Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Lillefjert digger denne.... Er ikke så ofte han får den da. det er stort sett når han har drukket opp det "medbrakte". Han drikker heller ikke ne særlig vann. Vanligvis pleier jeg og blande ren eplejuie ( ikke nektar) og vann ca 50/50. Nå når det er så varmt tenker jeg heller at det er bedre at han får i seg væske som smaker godt enn at ikke får i seg det han trenger. Så er det bare saft tilgjengelig, så får han det. Men stort sett er det eplejuice og vann det går i. Han er 9 mnd forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå