Gå til innhold

kan man blande tran i melken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker ikke hvordan vi gjorde det med eldstemann vår, men mener å huske at vi blandet tranen i flaska hans. Har prøvd å gi veslejenta litt tran på en teskje, men da blir det bare et griseri uten like og mesteparten renner ut igjen. Ville jo tro at hun kan få det gjennom mme som vi gir henne? Gutten vår får tranen blandet i fruttien sin og det sa de på helsestasjonen var helt greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge han ikkje får mjølkeangst av det er det vel heilt greitt? Ser berre for meg ein unge som trur all mjølk frå no av smaker tran...er ikkje sikkert det er så populært! Men det er jo ikkje sikkert jenta di reagerer slik, så det er jo verdt eit forsøk.

Skrevet

Det eneste problemet jeg ser er at han ikke vil ha melka da, men hva med å blande det ut med noen ts med fennikelte og gi ham på flaske (vi gav fennikelte p.g.a. kolikk, men blandet tran oppi fordi den har kraftig aroma og gav dette på flaske (jeg ammet da). Det gikk fint her i gården. Kanskje tran med sitronaroma vil fungere også.

Skrevet

Jeg blander tran i mme flasken til jenta mi. Det fungerer kjempe fint. Hun drikker og synes det er kjempe godt. Ga opp å gi med skje, da alt kom ut igjen og lagde stygge flekker på alle klærne.

Skrevet

Jeg gir tran med spøyte, da blit det lite søl. Bare tar litt og litt inni munnen.

Skrevet

jeg har en egen tåteflaske med tran. det funker fint, da blir det ikke søl...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...