Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Min svigermor klarte å uttale seg om at jeg tok mannen for pengene. Ikke de pengene han hadde, for det hadde han ikke (noe derimot jeg hadde/har). Men nei, for de pengene han kom til å arve etter henne. Ikke var hun spes rik og hun hadde heller aldri møtt meg....... Hvordan kan noen si slikt om mennesker man ikke kjenner? Jeg likte aldri mennesket, og heldigvis så døde hun året etterpå..... Må legge til at mannen min likte heller ikke sin mor (han opplevde omsorgsvikt og mishandling da han var barn) Ville bare få luftet dette.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Det mener min også, men så har hun jo delevis rett da..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Ja, ømtålelig tema det der.... En jeg kjenner arvet ganske mye penger (uventet, fra en barnløs onkel som døde, som hadde en diger formue).. Mannen hennes har mange ganger i ettertid sagt han er glad han hadde fridd til henne noen uker før hun arvet... Ville ikke ha det på seg at han tok henne for pengene... De holdt nemlig frieriet og bryllupet hemmelig et helt år, til dagen de giftet seg (i ulandet).
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 hvis hun hadde sagt det til meg så hadde jeg sagt: ja det gjorde jeg faktisk... bare for å irritere...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 fytti så frekt!alt det går an å si.svigermor er noe herk det er hvertfall sant.hørtes ut som om hun var sjalu på deg for at du "fikk"sønnen hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå