Gå til innhold

Er jeg dum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes min "barnefar" bryr seg litt for lite om meg og det kommende barnet, jeg skjønner det er en stor overgang for han dette her, men det er det også for meg. Det er jeg som kjenner forandringer i kroppen, og det er han som meker mitt svingende humør ikke til å legge skjul på det, men asså jeg skulle ønske jeg kunne få litt mer positiv oppmerksomhet, som å kanskje gå ut å spise middag, kino, besøke venner og slekt etc... han vil gjerne feste og feste, har sine ting han må gjøre... jeg sitter nå her jeg da, og skulle ønske han ville ta litt mer insiniativ til å gjøre positive ting med meg også og ikke bare nedprioritere meg...

Jeg har forsøkt å forklare han dette, og han sier han forstår, men det virker jo ikke som dette går inn noe sted... men jeg forsøker å vise tålmodighet og forståelse, men jeg føler at jeg begynner å få litt nok desverre.....

Jeg mener ikke at han skal være hjemme hos meg 24 t i døgnet å holde meg i hånda for det nytter ikke..... man trenger begge å gjøre ting på "egenhånd" også...

Så til dere fedre, eller kommende fedre: hva gjør dere for å "lette" hverdagen til partneren deres? er dere flinke til å gi henne komplimenter etc??

Er jeg kravstor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes ikke du er karvstor. Det høres jo ut som han tuter å kjører som ikke noe har skjedd. Selv har jeg neste sluttet å smake alkohol, i sympati med min kjære som ikke kan drikke i det hele tatt. Sef. så tar jeg en øl til maten, eller en dram til kaffen en sjelden gang. Men ikke noe mer. Var også på grillfest og hadde med sambo. Jeg valgte å stå over all alkohol i sympati med sambo. Vi har også gjort en rekke ting i det siste som å gå på fotball kamp (hun som ville, er selv ikke noen stor fotball fan) og kino... men er veldig usikker når det gjelder slike ting. Må spørre henne 3 og 4 ganger før jeg tør gjøre det. Er ikke godt å være høygravid og måtte sitte på kinoen i 3 timer... men hun ville så vi valgte å ta luxus stolene på toppen, hvor vi kan boltre oss med eget bor osv.. he he... Nei, vi holder sammen i tykt og tynt, men kan kansje være litt mye til tider. Men vi liker det begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...