Knuppelupp Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Jeg gav lillegutt pære i dag(veeldig godt most)...hen er nesten 4 måneder, han likte det kjempe godt..men jeg gav han ikke så mye da..var dette dumt??
3 blå Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Nei, det tror jeg ikke. Har aldri gitt Henrik det, men han har jo spist ærepure, og det er jo fra 4 mnd på glass. Kan ikke se helt forskjellen... Pærer er vel ikke akkurat så sterkt, det er mye vann i dem. Du har nok ikke gjort noe dumt. Jeg er litt tilhenger av den å la dem få smake på forskjellige ting
Salsa Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Bare bra det, vel. Man får jo kjøpt most frukt på glass fra 4 mnd alder, så jeg skjønner ikke at det skulle gjøre noe. Her gikk det mest i most banan da eldstemann var 4 mnd ((:
Knuppelupp Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2006 Når du gir most banan..klemmer du den bare med en gaffel, eller kjører du den i hurtigmikser? Hvor mye til en 4 måneder baby? Så mye han vil ha??
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Husk å koke pæra først da. De skal ikke ha ukokt frukt før de er 8-9 mnd gamle. Det eneste man kan servere ukokt er banan og avokado tror jeg
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Jeg gav tulla mi en trededels banan ca av og til fra hun var 4 mnd. Tar bare av litt av skallet og skraper med ei teskje. Kjempelett, og veldig kjekt å ha med i veska...trenger bare en banan og ei skje. Nå er hun 7,5 mnd og får banan til dessert etter middagen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå