Gå til innhold

Eh..har jeg gjordt noe dumt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gav lillegutt pære i dag(veeldig godt most)...hen er nesten 4 måneder, han likte det kjempe godt..men jeg gav han ikke så mye da..var dette dumt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Har aldri gitt Henrik det, men han har jo spist ærepure, og det er jo fra 4 mnd på glass.

Kan ikke se helt forskjellen...

Pærer er vel ikke akkurat så sterkt, det er mye vann i dem.

Du har nok ikke gjort noe dumt. Jeg er litt tilhenger av den å la dem få smake på forskjellige ting :)

Skrevet

Bare bra det, vel. Man får jo kjøpt most frukt på glass fra 4 mnd alder, så jeg skjønner ikke at det skulle gjøre noe. Her gikk det mest i most banan da eldstemann var 4 mnd ((:

Skrevet

Når du gir most banan..klemmer du den bare med en gaffel, eller kjører du den i hurtigmikser? Hvor mye til en 4 måneder baby? Så mye han vil ha??

Skrevet

Husk å koke pæra først da. De skal ikke ha ukokt frukt før de er 8-9 mnd gamle. Det eneste man kan servere ukokt er banan og avokado tror jeg

Skrevet

Jeg gav tulla mi en trededels banan ca av og til fra hun var 4 mnd. Tar bare av litt av skallet og skraper med ei teskje. Kjempelett, og veldig kjekt å ha med i veska...trenger bare en banan og ei skje. Nå er hun 7,5 mnd og får banan til dessert etter middagen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...