Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Fødte for snart 6 mnd siden. Renselse og alt var ok, var på 6-ukers kontroll, legen sa alt virket bra. Jeg har ikke fått mensen ordentlig igjen, og jeg vet jeg ikke er gravid, men noen dager så blør jeg litt...sånn som på mensens siste dager, sånn gørr på en måte? Blør ikke mye, bare litt i 1-2 bind...så går det over. Har ikke vondt i magen på noen måte...og bruker ikke prevensjon heller, så kan ikke være pga hormoner i piller jeg blør.. Er det normalt å blø sånn før mensen kommer igjen? Flere enn meg som har blødd så rart?
Ranveig R Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Eg blødde litt ei tid etter renselsen var ferdig (var vel sikkert resten av den då), og blødde ikkje igjen før eg fekk mensen tilbake. Derimot hadde eg tidvis ganske kraftige menssmerter, så eg var sikker på at no begynte eg på'an igjen. Men når mensen så dukka opp hadde eg ikkje vondt i det heile tatt. Det er veldig vanleg å ha rar mens etter ein fødsel, og det du opplever er vel sannsynlegvis berre "opptakta" til den ordentlige mensen som kjem til å komme på eit tidspunkt. Men dersom du er bekymra kan du sjølvsagt ta ein telefon til legen din. Det er dumt å gå rundt og bekymre seg unødig.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Hei! jeg fødte for ca 4 måneder siden og småblør litt enda sånn som du forklarer..var hos lege og gynekolog, men de sa at alt var i orden så jeg skulle bare ta tiden til hjelp...Greit å vite at alt er fint..men f...så irriterende altså!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå