Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Vi har holdt på å prøve å få poden på 3 mnd til å ta flaska i mange uker. Første gangen var han 5 uker, da tok han den med en gang! Men nektet etter det. Så plutselig tok han den lett som bare det for 14 dager siden. Har prøvd hver da siden,men han tygger på den hvis han er blid og blir illsint dersom han er sulten. han tok den såvidt en dag her nettopp, da jeg testet ham ved å ta ut flaska i noen sekunder, ville han ikke ha den etterpå igjen. Har prøvd forskjellige typer, gir kun mm. Vet det er vanlig at mange ikke tar flaska før de er flere mnd gammel, men synes det er så rart når han faktisk har bevist nå 3 ganger at han lett som bare det tar den.
Ranveig R Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Guten vår hadde ein periode (var det rundt 4 mnd tru?) der han ikkje ville ha flaske (han fekk/får av og til utpumpa morsmelk når vi skulle/skal vekk om kvelden). Eg tenkte som så at - javel, eg får berre finne meg i å vere heime til han blir så stor at han ikkje treng pupp om kvelden. Men etter nokre veker prøvde vi igjen, og då tok han flaska utan å kny. Etter det har det ikkje vore noko problem. Eg ville berre latt det gå nokre dagar og så prøvd igjen. Sannsynlegvis ordnar det seg av seg sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå