Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Hei på dere, Vi (jeg og samboeren min) synnes at vårt lille er så fin at vi lurte på om vi skal gjøre han til babymodell. Vi vet dessverre ikke hva vi må gjøre for dette og vi er skeptiske til å sende hans bilder til ukjente modellbyråer som man vet ikke hvor seriøse dem er. Vi vil ikke risikere at barnets bilder kommer på "gale sider". Kjenner dere til noen modellbyråer eller har dere noen tips om hva vi kan gjøre? Hilsen
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Først må jeg bare si at jeg aldri har kritisert noen her inne og skriver sjeldent.Men er du seriøs???skal ikke kjefte,men hvor ble det av å la barn være barn??kan dere ikke bare kose dere selv med at dere har et nydelig barn?hvorfor måtte vise det til hele verden..det kan vel ikke være bra for et barn å måtte være modell vel?ikke vet jeg altså... men uansett,du har jo egne meninger om dette,så du kan jo se hva som står med liten skrift ved siden av babybilder i blader/reklamer...der står ofte byråene/fotografene.Eller du kan sende inn til lano eller leverpostei
Salsa Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Synes du fikk litt urettferdig kritikk nå. En liten baby vet jo ikke at h*n er modell og hva det innebærer. Det er sikkert mange byråer som driver spesielt med babyer/barn i forbindelse med reklame etc., men jeg vet i hvertfall om et byrå som heter Everybody. De har egen hjemmeside. Prøv der og ring dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå