Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Henholdsvis 67 og 64, og 57 og 57 år5 gamle. Hva synes dere om å ha dem som fadder på gutten? Pappan skal bære, og jeg tar av lua. Så det blir kun de 4 som er faddere.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 jeg personlig ville ikke valgt farfra.farmor eller mormor-morfar... ville kanksje tatt noen som er litt yngre, med tanke på at hvis det en gang skulle skje noe med dere da så...... men det er deres valg.. ;o) lykke til... ;o)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Hvis det skulle skje noe så er det jo dem som hadde tatt vare på ungen alikevel. Kongen er også fadder på sine barnebarn. Bruk dem du !
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Er jo ikke sånn lenger at det er fadderene som "overtar" barna om noe skulle skje med foreldrene. Var før det. Nå er det den nærmeste familien som vanligvis får omsorgen, så det argumentet skjønner jeg ikke. Men det er nå så! Besteforeldre kan da vel fint være faddere? Hvis det er de dere vil ha og de vil selv, så hadde jeg gått for det )
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Vi har ikke brukt våre foreldre som faddere og komme heller ikke til å gjøre det. Vi har venner og søsken som faddere. Men du bestemmer jo selv.
yasmina Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Vi har brukt to søsken og to foreldre til faddere av våre barn. Syns det er fint å bruke betseforeldrene som fadder .
Rumpleteazer Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 jeg personelig har ikke gjort det , vi har brukt søsken og venner til faddere fordi vi ønsker at barna skal ha noen ekstra voksne som er litt spesielle for de. besteforeldre er jo der alikevell-og er spesielle. også en annen ting, det er en tillitserklærig og bli spurt som fadder. besteforeldre har jo den ære av og være besteforeldre... sånn ser jeg på det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå