Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Ellos har en nyyydelig fin vinterdress, rosa og lekker. Med bevernylon og greier. Bare noen få hundringsar. Den er jammen bra nok til min lille snupp som blir 1 år til jul!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Så flott for deg. Min 1-åring skal begynne i barnehage og jeg har derfor valgt trolldress til ham. Stoler ikke på noe annet til en så liten tass. Min gutt kan ikke snakke, derfor må jeg være sikker på at han ikke fryser. Han kan jo ikke fortelle selv hvordan han har det. Er ikke troll den eneste dressen med ullfor?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Hmmmm Jeg har forskjellige dresser til min tulle, kan ikke si at den ene er bedre enn den andre før de er prøvd. Men synes det er litt merkelig å si at du kjøper den for at gutten din ikke kan snakke....for det kan han, bare ikke med ord kanskje!=) Har jobbet flere år i barnehage, og ser mange typer dresser. Så klart kvaliteten på den er viktig, men det er også like viktig hva barna har under dressen og mot kroppen! Annet som en må tenke på er gode sokker og sko, og en varm lue.....mye varme som forsvinner der på barna!(helst ull!!) (har jobbet i Finnmark, så det er været der oppe jeg tar som utgangspunkt)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Heilt ening med deg anonym. Jeg jobber i småbarnsavdeling i bhg, har gjort det i 7 år nå, så noe har jeg da lært.... Det kan godt være en billig ellos dress til 298, det viktigste er hva du har under. Har du ull undertøy, og ulldress, så er det minst like greit med enn ellos dress. Og erfaringsmessig i forhold til de som ikke går så mye ennå, så har mange mødre som har kjøpt staselige dyyyre reima og troll dresset til ungene begynner i bhg blitt temmelig lange i gjeipen, når de dressene etter noen uker er slitt hull i forde at poden på knappe året driver å sitter/kryper/og drar seg langs asvalt med grus på, og slikt når høsten kommer......her i midt norge kommer gjerne ikke snøen før i medio desember, men det er kaldtr og de bruker dresser før det. Så det bar vert mange mødre som i etttertid kommer med billig merker. Jeg foreslår ull under, og heller to billige dresser, enn en dress til over tusenlappen til en ettåring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå