♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 kirkeprogrammet de eventuelt HAR brukt eller SKAL bruke? HJELP!!! TRENGER SÅ SÅRT LITT HJELP HER:(....... Er så redd jeg skal skrive ting i feil rekkefølge osv.... Sitter her og prøver så godt jeg kan med forslag for meg selv, men syns det er litt vanskelig...... Please? Jente 77
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Hei Gidder ikke legge det ut på siden her, men skriv e-posten din, så kan jeg sende deg det!
brooklyn Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Gå inn på kirken.no og se under livets gang og vigsel. Der finner du hele pakken, punkt for punkt. Brukte den som mal da vi laget våre kirkeprogram.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2006 Har printet ut masse der og lest og sett,men tror det er litt lettere å ha noen å sammenligne med.Står så mye der.... Litt fint å kunne se hva og hvordan andre har satt opp sitt program og:) Hvor masse de har med osv....
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2006 Kan sendes til meg på [email protected] Jo fler forslag jo bedre:) På forhånd takk:)
Embla72 Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Vi hadde et veldig enkelt program, men det så veldig bra ut når vi fikk det på pene ark med roser og en fin, passende skrift :-) Program Monica og Arnes vielse Inngangsmusikk "Conquest of paradise" Vangelis Dikt lest av (min søsters navn) Sang "Ännu doftar kjærlek" fremført av (musikernes navn) Tale til brudeparet ved (vigslers navn) Sang "Alt du vil ha" fremført av (musikernes navn) Vigsel Ringsermoni Utgangsmusikk "Truly, madly, deply" Savage Garden Vi ble viet av Humanetisk Forbund, men jeg går ut fra at programmet er det samme. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå