mammatilanas Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Hei. Vi har planer om å reise til Tyrkia neste sommer. Skal ha med fire barn en på 8 år, ei på 5 år og 2 på 2 år. Hvor er det mest barnevennelig. Kan dere anbefalle noen Hoteller? Takk..
~**nuttis**~ Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Sidè er mest barnevennlig.best strand for barn der.Langrunn sand strand hele veien.Fint i Alanya også,billigere og mer og se på der.Strendene der er mer grovkornete og brå dype.Kan anbefale Green garden i Alanya(saga).Stort,med mange bassenger,vannsklier osv.
mojo Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Hei, kom nettopp hjem fra tyrkia/ Alanya. Vi bodde på hotell flower garden med star tour, flott hotell men syns det var litt lang avstand til strand og sentrum. Vi ble anbefalt, når vi var der nede et flott ving-senter som låg direkte på stranden som heter sun park beach. De som bodde der var kjempefornøyde. Green garden som jeg ser blir anbefalt her er sikkert bra, men da må dere være obs når dere bader på stranden der. Min venninne og hennes barn ble innlagt på sykehus med tarmbakterier etter de hadde badet på stranden. Det var vist en elv i nærheten som var full av "dritt" De va kjempedårlige og var innlagt i 4 dager. Vi kom hjem 14 juli og det ble litt i varmeste laget, så jeg ville anbefalt deg å reise i juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå