Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Hvordan er det med deres små.tasser? Har de reagert på den nye hjernehinne betennelse vaksinen? Jenta mi skal ta den første dosen i morgen. Hvis de reagere, hvor lenge etterpå? Med en gang eller kan det drøye?
Gjest vårina Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Min sønn har fått 2 ganger, og jeg har ikke merka en eneste liten reaksjon på han..ikke litt ekstra slapp en gang. Men han har ikke reagert på andre heller..Fikk første da han var 6 mnd og andre da han var 8 mnd.
Beama Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Snuppa fikk den på fredag... og har hatt feber siden... men om den kan sittes i sammenheng med vaksinen vet jeg jo ikke.... Skal ringe helsestasjonen i morgen for å høre om det er vanllig at de har feber så lenge.. Ellers har vi ikke merket noe.. litt hoven og øm der de stakk men ellers ingenting.. Hun er 5 mnd. gammel..
venus Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 prevenar gir ikke noe mer bivirkninger enn trippelvaksinen. mine barn har reagert på vaksine med feber, utilpass, vondt på stikkstedet. evt reaksjon kommer gjerne samme dag.
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Sov i en halv time ekstra, ville sitte på fanget det meste av resten av dagen. Slik etter di andre vaksinene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå