Gå til innhold

Lagt ut magebilder...noen andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har magebilder fra 17+0...er det i dag. Lagt ut noen bilder...ikke lekkert men....

Noen andre som også har lagt ut 17+0 bilder som kan vise meg? Sammenligne litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!!!

Har lagt ut i dag jeg også, under nicket mitt!

Flotte bilder av deg forresten :o)

Skrevet

Hei! Flotte bilder!! Min er bare diger, men har ikke turt å ta bilder enda... Har ikke fått helt form enda..

Skrevet

Hey t79, du hadde jo den fine gravid magen da...min ser sånn med klær på, men uten syntes jeg egentlig bare så feit ut jeg... Er ikke lenge før jeg er 18+3 heller da...hihi...er 17+0 i dag...

Liveandrea....trodde heller ikke jeg turde å legge ut et bilde, som sagt syntes jeg at jeg bare ser feit ut...så... OM det bare er mage gjør det jo ikke noe uansett... Vi er jo gravide da... ;)

Skrevet

Hei Iselin!

Synes bildene dine var fine jeg! Jeg vil og ha sånn kul..Er 14+2 nå, men det skjer ikke stort...Jeg må nok bare være tålmodig!

Skrevet

hej..

har lagt ut et magebilde jeg også i uke 21. (altså forrige uke).

Er ikke så stor enda jeg heller.. men det tok lang tid før jeg fikk mage sist, så jeg regner med det tar det denne gangen også.

Men d ekke no stress, for jeg skal love deg at den blir stor nok!!!!!

Men jeg tror nok alle som ser meg rundt om kring skjønner hva som er på gang;-) og d er jo litt greit. Følte meg som deg, bare feit, tidligere.

Men jeg syns magen din så fin ut jeg da, og ikke feit nej =)=)

Skrevet

Magen min er ganske forskjellig i løpet av en dag altså :o) bildet fra uke 17 er tatt om kvelden, og da er magen ganske stram og fin ;o) men fra uke 18+3 er tatt midt på dagen og da ser den litt mer bollete ut, eller bolledeig er kanskje et mer riktig ord å bruke her ;o)

men magen kom rundt uke 17; husker den kom litt plutselig, så derfor dro mannen fram kameraet og knipsa :-)

Herregud så fort tiden går nå altså, du er 17 i dag du, jeg er 19+4 !!!!

skal på ul i morgen forresten.... uuuuæææææ !!!

Liveandrea: jeg har ikke tørd å lagt ut noe før i dag jeg, men plutselig slo det meg at Heisann; jeg er jo gravid- og dette er magen min :o) alle ser den jo ute alikavel...... og jeg syns det er så morsomt å se på andres bilder, så jeg tenkte at jeg får vel hoppe i det og prøve selv også :o)

Skrevet

Så fin en mage :o) er jenta på de andre bildene dattra di?? utrolig nydelig jente :-)

Skrevet

Hei Iselin.

Jeg tror jeg har samme termin som deg (3jan). Syns igrunnen magen din ser omtrent ut som min ;-) Jeg har ikke lagt ut noen bilder ennå..har vært litt leser av innlegg istedenfor skriver, men det tar seg nok opp etterhvert.. Jeg bor i oslo, hva med deg?

Skrevet

Hei My Lilly...:) Jepp, da har vi samme term. dato.. Iallefall foreløpig.. Gjelder å se på ordinær UL om termin blir flyttet..:) Venter at den skal strutte litt mer jeg da, magen... Men med klær så ser den gravid ut. Men bare en liten kul...:) Hvor i Oslo, jeg bor og i Oslo, du trenger ikke si sånn akkurat hvor men sånn omerådemessig...

Gleder meg iallefall til magen blir sånn at man garantert ikke tar feil at man faktisk er gravid. Det er jo sååå mange gravide rundt om om dagen... Syntes det er ganske fint...:) Fint med gravid mager..

Skrevet

hvis du tenkte på jenta i albummet mitt så er det jenta mi ja=)

Skrevet

kjempefin mage t79 =) =) og nice shot with the toilet behind ;-) ;-)

hehe

Skrevet

Jeg har bilde fra 17 + et eller annet. Husker ikke helt hvilken dag det var, bare at det var 17+0 altså uke 18.

Skrevet

Syntes det var kjempe fin mage jeg Cat78, min er jo mini i forhold da.:)

Skulle ønske jeg hadde sånn også...:) Men det kommer vel snart nå..:)

Er jo 17+0 i dag..:)

Skrevet

Hei, bor på østkanten ganske sentralt og trives glimrende:-)

Ser mange gravide som farter rundt ja, men tror muligens det er mine øyne og samboers som er litt fikserte da. Det er mitt vårt første barn og skal på ultralyd på fredag..noe jeg grugleder meg til. Håper alt er i orden osv. Men terminen kan nok bli flytta ja. Er litt usikker på den..

Når skal du på ordinær UL og er det foresten mange jenter rundt Oslo her inne?

Skrevet

Ja, jeg mente jenta di ja!!! utrolig søt jente :-) Ha ha ha, så du la merke til toiletten ja, jeg også la merke til det når jeg la det ut.... ha ha ha :o)

Skrevet

ingenting som en toilet i horisonten vettu ;-)

takk for skryten :D:D Hun er jo utrolig skjønn :-) men også rampete ja!! f eks har hun ikke sovnet enda og klokken er 21.54... en luring som kan å dra ut tiden;)

Skrevet

Jeg er også fra Østkanten...Oslo`s beste...I must say...haha..:)

Jeg skal ikke på ordinør UL før 4 august jeg, syntes det var veldig sent, men men.... Bedre sent enn aldri. Grugleder meg jeg og, sist jeg var på UL var jeg bare 12+2 og alt så bra ut da, så alt er vel bra nå også. Selv om jeg blir grepet av denne ekle panikken noen ganger av at noe er galt. Om jeg ikke finner hjertet med babywatcher og sånne ting.. Men det er nok jeg som er over hysterisk...

Vårt første barn sammen også, jeg er da kjempe spent, gleder meg mest,men tenker jo på om vi takler dette her, Om vi blir bra foreldre, klarer å oppdra barnet riktig og gi de rette verdiene i livet. Blir spennende...:)

Skrevet

Så flott side dere hadde Bella. Kjempe fin den kalenderen med bilder fra hver uke...:) Sånn man skulle ha laget..hehe..:)

Syntes alle har så fin og struttende mager..:) Får beholde klærne på så har jeg det også...haha...ser sånn ut iallefall..;)

Skrevet

så bra UL bilder du hadde der det sto UL igjen og på 12+2...noe spes de brukte til det ??

Skrevet

Nei, tror ikke det.... helt vanlig UL apparat tror jeg...

Var på sinsen klinikken med det som er 12+2, det andre er på Ullevål...men ja, det var et veldig bra "shot" av den lille..:) Kanskje gravid med en modell eller noe...HAHAHA.....fotogen..

Skrevet

takk takk.

Er gøy å ha noe å pusle med om kvelden.

Magen min er først nå blitt ganske gravid liksom, når en sitter så dvapser den seg sammen. Så man får gå med hodet høyt hevet, da ser man mest gravid ut. :o)

Skrevet

Får tatt et bilde imorra jeg kan legge ut :) Syns jeg har kjempefin mage jeg, den er litt stor, men jeg viser den villig fram! MED klær på sjølsagt... hehehe :) Sier fra imorra når jeg får lagt ut bilde.

Skrevet

Min mage er større den. Er i uke 14. Men jeg har født to ganger før da... :)

Men jeg vet ikke hvor mye som er flesk og ikke. Hadde ikke flat mage før, men definitivt mindre enn nå! Alle kan se at det er no på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...