Gå til innhold

hei


lessie

Anbefalte innlegg

endelig fant æ denne siden.. har hørt at fins sånn her plass..

vi mistet våres lille gutt 11dager på overtid..d e sååååå sårt, d e så mye som ik stemmer i d hele tatt..-for d første bor vi nesten fire times kjøring fra sykehuset, jordmor hadde vi ik her da æ gikk de to siste mnd. ikke hadde vi faste leger heller, tilsammen var æ hos fire forskjellige. d høres kanskje ut som æ e bitter, mn d e jg ik..

 

han hadde vært fire mnd nå..gravsteinen kom for en uke siden. d va egentlig godt at den kom..syns d har manglet noe mår dn ik har vært der..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så trist...vet du hav som gikk galt?.

Du vil alltid ha en baby for lite. Bruk sidene til trøst og støtte.

Anbefaler også englesiden.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist..Mistet selv min lille sønn den 14.mars 2006.Så han hadde og vært rett over 4 mnd nå.Har og fått gravsteinen opp og det var kjempe godt.Men samtidig litt vedmodig for nå er det ikke mer jeg kan gjøre for min lille engel.

Anbefaler og det samme som tjorven.Englesiden og et barn for lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk først beskjed av lege nr to at æ har urinveis infeksjon, men når æ kom til sykehuset så hadde æ ik det i d hele tatt..-hadde ikk fått behandling mot urinveisinf heller.. på skehuset sa dem at d e fostervannet som gir samme uutslag som uvi. så æ har lekket fostervann dn siste tiden:( så når d ik va mer fostervann å lekke så datt jo hodet ned i bekkenet med navlesnora i mellom. når fødselen begynte han navlesnora ned på kneerne mine -lenge før han kom..

 

har du også mistet en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var innom et barn for lite, d var mange fine dikt der.. satt her å felte tårer, så fine dikt va d der:)

 

englene våres har det nok fint der dem er:) dt har hjulpet mye å tenke at der han er nå er d nok mye bedre enn her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...