Gå til innhold

Positivitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle parforhold har sine små og store problemer,har lest masse innlegg nedover her og synes liksom at alle er så deprimerende. Ikke vondt ment på noen måte,men jeg ville bare høre noen solskinnshistorier om det finnes noen,og det regner jeg med at det gjør :)

Så fortell oss,hva er det beste partnern din har gjort for deg i det siste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som faktisk har opplevd noe bra fra partneren?

Dårlig med det her og gitt.....

Skrevet

tar alltid ut av oppvaskmaskinen uten at jeg ber om det.

Masserer føttenen mine,

Kjøpte Peter Jøbeck's album til meg

Skifter bleier så det ryker etter...

Han koser meg mye.

Ringer daglig fra jobb. (alltid mens jeg tar en liten blund så klart..men det vet jo ikke han stakkar..)

Han er generelt snill og deilig!

Skrevet

Det hørtes veldig bra ut... :)

dresserer min til å bli slik og men er vel litt igjen til det gitt :P

Skrevet

Joda,min mann har mange positive sider;)...og etter at han var utro tidligere i sommer var det disse tingene og egenskapene som gjør at jeg blir i ekteskapet.Alle kan gjøre feil en gang.....

Skrevet

Men bare 1 gang.....

Skrevet

min kjære ringer meg fra sommerjobben hver dag, bare for å høre om alt er bra. detbegynte han med når jeg ble gravid og det har han gjort stort sett hele tiden. synes det er veldig koselig!

alt har gått veldig bra, men så har vi sluppet de store hormonsvingningene, da. ingen krangler, er stort sett enige. og det tror jeg er bra for barnet i magen, for når vi er glade er barnet også det!

helt enig i at det er veldig mye negativitet her på siden, jeg tror på at om du prøver å se positivt på ting, så er det så mye bedre enn å se negativt på alt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...