Gå til innhold

Hjelp!!!Er det noen blomstermennesker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å finne ut hva slags blomster jeg skal ha på bordet. Ønsker noe i lys rosa, som skal flyte i bolle med vann. Vil ikke ha vanlige oppsatser. Har tenkt på peoner, men det er vist ikke helt sesong for de i august. Har også fått forslag på hortensia og georginer. Er det noen som har noen andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Orkide?

Skrevet

rosa roser-kjempefint. Kan bare ha toppene i vann og evnt strø roseblader på bordet

Skrevet

Hei

Jeg har også tenkt det samme som deg ang blomster på bordet. Kjempestilig og enkelt med blomster som flyter i bolle. Snakk med en blomsterbutikk, de vi helt sikkert gi deg noen gode råd.

Ha en fin dag:)

Skrevet

skal lage mine oppsatser selv oxo.... bruker martiniglass jeg.. 5 mørke roser opp. litt hvitt og litt grønt, og sølv streng og strå over blomstene på en måte.... kjempefornøyd selv :-)

lykke til...

ikke lenge til august nå.... under 2 uker igjen på meg..... grøss..... en smule stresset om dagene...

klemzer fra

Skrevet

Jeg kjøpte roseformede flytelys jeg som lå i glassskåler sammen med noen vannperler, gullsand og noen grønne blader.

Også strødde jeg roser utover bordene.... ble kjempelekkert:)

Skrevet

peoner er jo penest da...er vel mulig å få tak i det ett eller annet sted? Rosa peoner og hvite roser er jo kjempepent! Eller så er jo rose en klassiker i seg selv...Det samme gjelder orkideer...og liljer...er jo så mye pent! Var nylig i bryllup selv, og der var det ramser av eføy lagt ut på bordene, sammen med hvite roser slik at det så ut som om rosene satt fast på eføyene...kjempelekkert!

Skrevet

Det som blir mest brukt som "flyteblomster" er vel gerbera. De får du jo hele året i mange farger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...