fridabj Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 beklager å ta opp denne igjen. er det noen som orker¨å sende? det hadde vært kjempe fint. [email protected]
stam33 Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Slenger meg på, kan noen sende til meg også? Hadde vært toppers:-) [email protected]
Elisa79 Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 ..å kunne veldig godt tenke meg det jeg også... [email protected]
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Ærlig talt jenter, husk at Dana Obleman lever av å selge denne ene boken sin. Tenk deg selv da, at du hadde skrevet boken, og folk sirkulerte den fritt på internett. Javisst har jeg lastet ned en låt i ny og ne, men det kan man ikke sammenligne. Slike stjerner får pengene de trenger likevel, her snakker vi om en trebarnsmor som har funnet opp dette programmet. Med den dollarkursen som er nå koster ikke dette mer enn 250 kr, to kinobilletter og litt popcorn. www.sleepsense.net
Lillie25 Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Det hadde vært veldig fint om noen gadd å sende den til meg også... [email protected] Takk!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Tja ;-) Bor i USA og det er ikke noe synd på Dana Obleman selv om hun er trebarnsmor, hun tjener like bra som Dr. Phil og tar 250$ (!) pr billett på seminarene, sine som hun har holdt på med i årevis. Hun melker dette for alt det er verdt, og fortvilte småbarnsforeldre er jo en takknemlig gruppe å utnytte, da du alltid vil ha et utømmelig oppkomme av nye uerfarne desperate kunder.... Ellers er jeg forsåvidt enig i at man ikke skal kopiere åndsverk!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 Unnskyld at jeg også maser.... men det hadde vært UTROLIG fint om noen kunne sende den til meg også, vi er helt desperate her, lillegutt sover så lite og vi er utslitt alle sammen....jeg klarer snart ikke mer. Er på ferie hos svigers og de blir jo gale av å ha oss her, og jeg har lagt kredittkortet hjemme ellers skulle jeg jammen kjøpt den på nettet ASAP... føler meg skikkelig mislykka og svigermor kommer med velmente råd HELE tiden, skulle gjerne vist henne at jeg fikk det til... Håper på hjelp! mailadr: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå