Gå til innhold

Kan man blande vann med....

Anbefalte innlegg

Skrevet

malt for at det skal få litt smak? bare littegranne? Småen liker ikke rent vann og brekker seg bare hehehe...

Eller går det greit om jeg blander for eksempel 10 ml med den sviskesaften og 60ml vann for eksempel? selv om sviskesaften er 4 mnd...?

Føler at jeg tar fram puppen hvert 15. minutt i varmen, litt upraktisk hvis vi skal ut ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan fint gi han sviskesaft rent også,, men hvis du vil blande ut så bland ut 50-50 snuppa her har fått sviskesaft fra hun var 3 mnd pga magen hennes ble så hard av mme :)

Skrevet

jeg trenger ikke sviskesaft for magen hans, jeg trenger det bare for smakens skyld, derfor jeg vil blande tynt. da blir det lettere å vanne ut mer og mer sånn at han bare tar vann.

Skrevet

Ikke at det har noe med saken å gjøre da men det er ikke sikert at han ikke liker vann,kan være det at han har problmer med å drikke det uten å få i halsen (og så brekke seg!)Vann er det vanskeligste for småttiser å drikke siden det er så tynt:-)

Skrevet

oki takk for tipset :) men han lager mye grimaser og, hehehe. Jeg har gitt vann med litt morsmelk i og, og det går fint. men så er jeg usikkerheten på holdbarheten på morsmelk i romtemperatur og om det ikke dannes masse bakterier om han vil drikke det avkjølt.

så det funker akkurat der og da, men det er vel ikke noe å ta med seg ut :)

Skrevet

usikker sku det stå :)

Skrevet

Nei, forsto det :) men når du blander sviskesaft med for masse vann så blir ikke smaken særlig god,, så tror ikek han vil like det noe bedre enn rent vann:) prøvde dette med snuppa men det var IKKE vellykket!

Skrevet

hehe, han liker tran da :P så kan være at han har sær smak, hehehe. Han smiler alltid stort etter han har fått tran. Får bare prøve, kanhende han liker det, og det er jo ikke så vanskelig å koke nytt og blande tykkere :)

Skrevet

Hehehe snuppen her også :) :) helt snodig, gliser stort å gurgler tran!

Skrevet

Det er ikke for mange hull i smokken du bruker til vannet da? Kanskje det kommer for fort liksom?

Snuppa mi vil ikke ha av 3'er-smokken, bare 1'er-smokk! -Liker tydeligvis å jobbe litt med saken, hehe!

Skrevet

Viss du fullammar skal det holde med morsmelk sjølv om det er varmt, guten din er vel ganske liten (viss datoen i nick'et ditt er fødselsdatoen)? Ca 3 mnd?

Viss han ikkje vil ha vatn synst eg du skal la det vere, babyar treng ikkje anna enn morsmelk når dei er så små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...