Gå til innhold

Kreativt bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tenkt å være litt kreativ til bryllupet?

Jeg har et lite forslag, det jeg har tenkt å gjøre til mitt bryllup.

Jeg har tegnet brudekjolen min selv, og får den sydd. Med riktig handel av stoff, blir ikke det å koste skjorta av deg.

For alt stoff jeg trenger til hele kjolen, koster meg ca 2000 kr. Da er det opp til den som skal sy, hvor mye hun/han skal ha for jobben.

Innbydelsene har jeg laget selv av håndlaget papir. Og bordkort skal vi ikke ha, men kjøpe billige vinglass og male på navne til de inviterte, og evt dato for bryllupsdagen. Festlig at de kan ta glassene med seg hjem, og samtidig ha et minne om denne begivenrike dagen. På hjemmesiden min har jeg lagt inn bilder av kjolen og invitasjonene, samt at det står litt annet forklart. Hvis noen har lyst å ta en titt, kan de gjøre det på: http://vjusnes.piczo.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha strand/hav som tema i bryllupet siden lokalet ligger ved sjøen/stranden med havutsikt. Skjell, blåfarge, sølvfarge og kremfarge vil gå igjen i brylluppet. Tror det blir veldig spesielt og spennende. Har allerede en del ideer. Vil at gjestene skal huske vårt bryllupp som unikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...