mamman-t-småpian Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Hei. Vi prøvde å ha samleie for første gang etter fødselen igår, 8 uker er gullet nå, og det gjorde så vondt å det var bare å glemme. Jeg revnet en del under fødsel og sydde i 2 timer,men er det normalt at det gjør så ondt så lenge etter ? Hva er deres erfaringer ? Jeg vil veldig gjerne høre fra dere alle sammen )
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Hei! Har født to ganger(tre barn), og har noen av de samme erf..... Etter som jeg kan huske (beklager kort hukommelse...,har tv.på 8 mnd nå...) Sex var ikke godt før det hadde gått nesten 5 mnd etter førstemann....denne gangen hadde vi ikke tid før det var gått noe av samme tida, og da gikk det fint! Smør deg med tolmodighet, og bruk stillinger som er "snille". Misjonær er greit i starten, til du føler du slapper helt av... Når det sydde området har leget seg helt kommer elasisiteten tilbake. For min del tok det tid, men nå fikser jeg alt! For oss er sexen mer nytelse enn noen gang!!, så den som venter på noe godt... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå