vi har verdens fineste gull Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 hvor langt har dere komt i planleggingen???
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 lokale, kirke, og fotograf er fikset funnet bil , men ikke bestilt... all mat er planlagt..pluss alt tilbehør som servietter og dekor skal hentes i sept funnet dresser til han og lillegutt lokale skal jeg booke akkurat nå....
vi har verdens fineste gull Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2006 oi oi oi....jeg visst jeg hang etter:) nå må jeg snart få fingen ut jeg også
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 har lokale, kirke og musikk i kirken, og musikk for kvelden Gjestelista er nesten klar, og har fått laget invitasjoner og bordkort, men har ikke skrevet tekst ennå....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 - Har lokale - snakket litt med et cateringfirma - bestilt kirke (ingen av de jeg ville ha var ledige men datoen var viktigere for oss) - bestilt fotograf - bestilt frisør Råder alle til å være tidlig ute og bestille alt dette. Det er en veldig poppulær dato. Kirke var iallegfall fult nesten over alt. Bare ugunstige tidspunkt
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 nå er kirken fikset.. lokaler og alkohol, pluss fat og dekor resturant til middagen kjøpt inn både ark og alt dekor til å lage invitasjoner..og skrevet liste om hvem som vi skal be laget en liste med musikk, funnet sted hvor vi kan leie anlegg bestemt oss for hvilken limo bestemt forograf....ogbestilt en time... mangler kun kjole og dress til han..og en mini dress til småen og så klart blomster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå