Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Har svangerskapet forandret mye/ noe i synet på damene deres? Jeg er høygravid og har en del løpske hormoner å stri med. Jeg føler meg så LITE attraktiv overfor mannen min.. Jeg er "hårsår" og trenger ofte trøst og kjærtegn fra ham.. Jeg er så redd for at "min tilstand" skal kvele ham, og at han kanskje heller har noen andre som er mer interessant (slank, glad og uutforsket). Jeg på min side er fortsatt kjempeforelsket i ham og vil gjøre det meste for forholdet. Han har egentlig ikke gitt noen spesielle signaler på at han ikke elsker meg heller, kanskje jeg er for krevende? (iallefall hormonell :-) Som kjent så er det vanskelig å få en mann til å snakke særlig om følelser...
vinterpappa Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Jeg synes ikke det har forandret seg så mye. Noe som i grunnen er rart å si med tanke på den store omveltningen i livet vårt. Om det har vært noen forandring, så er det i såfall at jeg føler meg mer bundet til henne enn før (i positiv betydning). Men samtidig er jeg kanskje ikke sikker på om jeg er flink nok til å gi oppmerksomhet. Den voksende spiren i magen hennes får kanskje mye oppmerksomhet som før gikk til henne. Hvordan behovet hennes for oppmerksomheten er, varierer jo også fra dag til dag. Ikke lett det der. Vet ikke helt om du fikk svar nå, men det er i allefall et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå