Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Skrev et innlegg her, for en 10 dagers tid siden, om at jeg endelig skulle komme meg igang med bra (bedre) kosthold og trening igjen. Treninga er absolutt ikke fullstendig i gang igjen, men jeg har nå iallfall begynt litt i det små! Men kostholdet har jeg vært flink med, og var virkelig superfornøyd og stolt da jeg trampa på vekta igår: veier 2 kg mindre enn for et par uker siden!!! :-D Forstår jo at det er mye "slaggstoffer" o.l. som forsvinner fra kroppen nå i starten (pga bedre kosthold og mer vann = mindre "slaggstoffer"), men det er likevel en herlig følelse å se vekta gå nedover...! :-D Merker dessuten at jeg har blitt bittelitt mindre rundt livet også - kjenner det spesielt godt på noen skjørt jeg ikke pleier bruke så ofte, og ei piratbukse som fort blir "for stor" eller "for liten", avhengig av bare få kilo/cm... ... JIPPI!!! VIRKELIG motiverende... :-D
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 gratulerer!!! Du går en fin høst og jul i møte skjønner jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå