Gå til innhold

Hvor store er gullungene blitt nå da?


2 søte småpiker

Anbefalte innlegg

Starter en ny tråd jeg, den andre var blitt så gammel!

Var på kontroll her om dagen, og snuppa er nå 63,6 cm lang og veier 6675.

Hvor store er deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På sist kontroll (da var han ca 5,5 måned) var han 70,5 cm lang, veide ca 7,9 kilo og hadde en hodeomkrets på 44 cm. Han vokser og utvikler seg jo hele tida, er så spennende å se alt som har skjedd bare på dette første halvåret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min gutt er 65.5cm lang og veier 6670g. godt under gjennomsnittet for gutter som skal ligge på ca 8kg! men liten ved fødsel da. følger jo sin egen kurve og det er viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 5mnd kontroll da Kasper var 5,5mnd og da var han 67cm lang og veide 8070g =) Begynner å bli stoore nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært inne på helsestasjonen i dag fordi helsesøster gjerne ville ha et ekstra hodemål for å sjekke kurven. Han blir 7 måneder om ei drøy uke, og er 72 cm lang, 8,2 kilo og har en hodeomkrets på 45 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på kontroll 02.08.06, vel 6mnd og 1 uke, veide da 8190 gram og var blitt 71 cm. Hun er lang, så vekten var veldig fin i forhold til lengden...fikk også beskjed om at hun var uvanlig sterk for å være 6mnd. dette kom jo som ingen bombe på meg, hehe, hun er jo flinkest i alt..i mine øyne, og farens...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...