Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Min søster har blitt sammen med eksen til min venninne. Det ble slutt der for kort tid tilbake etter litt over 2 års ekteskap, og 2 barn. Og for en mnd tid siden ble søstra mi sammen med han.. og nå har de lagt inn bud på et hus sammen. Er ikke det LITT tidlig? Han har 2 små barn, og jeg syns dette går litt VEL fort fram... Eller??? De har riktignok vært gode venner (ikke noe mer) siden oktober, for søstra mi var sammen med kameraten hans - fram til de ble sammen. (Litt innviklet, men.... )
bee* Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 syns det høres ut som de er over ørene foreska og ser allt i ei stor rosa sky :-) tenker kansje ikke helt kosekvenser.. Hadde det vært mi søster tror jeg at jeg ville ha snakka litt med ho, om ho har tenkt over situasjonen, uten å virke dømmende.
Sjokoholikern Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 kjærligheten har ingen grenser, og man finner den i de rareste sammenhenger. jeg ble sammen med min forlovede i april i fjor, og vi fikk baby i februar i år, og så fridde han til meg på 11mnd dagen vår. og han hadde jeg bare kjent i noen få mnd før vi ble sammen... nå eier vi hus og bil sammen, og har fått verdens nydeligste sønn, og vi er utrolig lykkelige!! mange synes vi har gått for fort frem óg (skal sies at jeg var sammen broren til min forlovede da vi ble kjent) Men når folk ser oss sammen nå blir de jammen meg misunnelige på oss =)=) og alle tidligere "intriger" er glemt!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Jeg synes jo selvfølgelig at det er veldig hyggelig at de har funnet hverandre, samtidig som jeg er litt splittet... Men, siden han har unger syns jeg de bør ta seg litt bedre tid. Han er FRYKTLEIG impulsiv, og det burde han kanskje lært litt av... Gikk ikke så veldig bra sist. HI
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Hva i himmelens navn skal du bruke din tid og dine tanker på å mene, synse, diskutere og hva din søster gjør. Jeg forutsetter at hun er over 18 år og at du ikke har foreldreansvar for henne. La voksne folk få lov å leve livet sitt slik de selv vil. Så kan du passe på ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå