Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Har en gutt på snart seks mnd, og vi har planer om å reise på ferie til danmark. Han er sterk og langt fremme motorisk, og da lurte jeg på om man kan kjøre natta, og la ham sove i bilstolen en natt mens vi kjører.... vet jo at ryggene til disse små blir slitne... men hadde vært praktisk å kjøre natta. Tar 8-10 timer å dra dit vi skal...
Vertigo Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Jeg tenker litt sånn at en eller få lange økter av og til nok er greit. Bare en stopper og tar barnet ut når/hvis det blir urolig. Og i alle fall når det er så stort som ditt. Problemet tenker jeg er når disse lange øktene (la oss si på over en halv time) kommer ofte, og særlig når barna er små. Men det er meg...
Nusseline♀♀♂ Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Hvis dere har plass i bilen ville jeg ha leid eller kjøpt brukt bagnett. Vi var på en 30 mil lang dagstur her og leide bagnett. Gutten på 3 1/2 mnd sov hele veien og hadde det helt topp!
pandabjørn Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 vi kom fra ferie i går og vi kjørte 52 mil ! og brukte 10 timer og hadde 12 stopp.....det var litt i det lengste laget + at det var super varmt i går også når vi kjørte men det gikk fint med Sander i bilsete men tror ikke vi skal gjøre det en gang til da får vi heller stoppe og overnatte slik vi gjorde på veien oppover....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå